ریکاردو ساپینتو و ژوزه مورایس در زمان برگزاری نشست خبری دیدار فردا، برخورد گرمی با هم داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوآئو کانسلو، ستاره پرتغالی منچسترسیتی که به بایرن مونیخ قرض داده شده، در یک فصل دو قهرمانی لیگ از پنج لیگ معتبر اروپا را به دست آورد.
با توجه به ناکامی النصر در فتح لیگ عربستان، کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی هیچ جامی به دست نیاورد.
ستاره ایرانی پورتو یک قدم تا کسب جایزه برترین گلزن لیگ برتر پرتغال فاصله دارد.
روزنامه اوجوگو پرتغال نتایج دو تیم استقلال و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و شانس قهرمانی این دو تیم را منعکس کرد.
مانوئل فرناندز بار دیگر به ترکیب سپاهان بازگشته و در دو دیدار باقی مانده لیگ برتر مورد توجه مورایس قرار گرفته است.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اسپورتینگ لیسبون پرتغال به پیروزی رسید و همراه با دو بازیکن ایران برای نخستین بار قهرمانی در اروپا را تجربه کرد.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
چیکینیو، هافبک پرتغالی بنفیکا می‌گوید این تیم با وجود شکست دو گله مقابل اینترمیلان در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند در سن‌سیرو سه گل به ثمر برساند.
در جریان برتری دو بر یک پورتو مقابل بنفیکا در لیگ پرتغال، مهدی طارمی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.
هفت سال در پرتغال که یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتبال جهان است، حضور داشتم. لیگ ایران هم بسیار سخت است
مربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تیم پورتو به عنوان یکی از دو نماینده کشورش در لیگ قهرمانان اروپا برابر اینترمیلان به پیروزی برسد و مهدی طارمی هم برای این تیم گلزنی کند.
نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی با قهرمانی پرسپولیس خاتمه پیدا کرده که چند بازیکن حاضر در تیم‌های مختلف عملکردی خیره‌کننده داشتند.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی امشب برای حضور در تیم النصر عربستان به ریاض سفر می‌کند، اما احتمالا از دو بازی ابتدایی در این تیم محروم خواهد بود.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی امشب برای حضور در تیم النصر عربستان به ریاض سفر می‌کند اما احتمالا از دو بازی ابتدایی در این تیم محروم خواهد بود.
سازمان لیگ پرتغال «گونزالو راموس» بازیکن تیم بنفیکا و تیم ملی فوتبال پرتغال را به عنوان بهترین مهاجم ماه‌های اکتبر و نوامبر لیگ این کشور انتخاب کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو دو جایزه از سازمان لیگ پرتغال را از آن خود کرد.
نشریه «آبولا» پرتغال به تساوی ساپینتو و مورایس دو مربی پرتغالی در لیگ برتر فوتبال ایران پرداخت.
نبرد چهار مدعی در دو مسابقه از هفته هشتم رقابت‌های این هفته لیگ برتر را خاص، حساس و ویژه جلوه می‌دهد.
جدال دو ستاره تیم ملی ایران در لیگ قهرمانان اروپا سوژه نشریه پرتغالی شد.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
ریکاردو در دو هفته گذشته لیگ برتر نشان داده همان مردی است که از او انتظار داشتیم.
تیم فوتبال استقلال در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر میزبان سپاهان است و این بازی به دلایل متعدد از جمله تقابل مربیان پرتغالی و رونمایی از ترکیب دو تیم می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.
تیم فوتبال پورتو در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ پرتغال با درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر ماریتیمو به برد پرگل رسید.
با اضافه شدن دو سرمربی شناخته شده پرتغالی و قربان بردیف که افتخارات زیادی در روسیه دارد، به نظر می‌رسد فصل بیست و دوم لیگ برتر فصلی داغ و منحصربه فرد باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ