هفت سال در پرتغال که یکی از سخت‌ترین لیگ‌های فوتبال جهان است، حضور داشتم. لیگ ایران هم بسیار سخت است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه داور از چهار داور دیروز دیدار مس – استقلال بر این عقیده بودند که صحنه برخورد توپ به دست جفرسون باهیا هند و پنالتی نبوده است.
کارلوس آلکاراس، هولگر رونه و دوشان لایوویچ به ترتیب عناوین قهرمانی رقابتهای تنیس بارسلون، مونیخ و بانیا لوکا را از آن خود کردند.
تنیسور صربستانی درباره پیروزی بر هموطن مشهور خود یعنی نواک جوکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات دسته ATP-250 در بانیا لوکا اظهارنظر کرد.
مسابقات 250 امتیازی تنیس بانیا لوکا بوسنی با حذف مرد شماره یک جهان همراه شد.
خاطره نفر اول خیلی زود به گریه ختم شد: «شرکتم ورشکست شد، صورت وضعیتام رو تایید نمی‌کردن. خونه و ماشین اصلیم رو فروختم تا بدهیا و چک‌ها صاف شد. برگشتم خونه مادرم. رفتم اسنپ ثبت‌نام کردم و شروع کردم مسافرکشی، اولین روز کاری یکی از دانشجوهام رو سوار کردم که بعد که پیاده شد کنار خیابون وایسادم و گریه کردم.»
پارک زیردریایی بایا سال ۲۰۰۲ به عنوان یک ناحیه‌ی دریایی حفاظت‌شده قلمداد شد که هم از میراث محیطی و هم از میراث باستان‌شناسی این سایت محافظت می‌کند. دخالت در بقایای باستان‌شناسی، همینطور ماهیگیری، آلوده کردن و حتی شنا کردن در نواحی خاص این منطقه ممنوع است.
جفرسون باهیا می گوید مسئولیت از دست رفتن پنالتی را بر عهده می گیرد.
مدافع برزیلی مس رفسنجان می گوید اگر داور به ضررشان پنالتی نمی گرفت روند متفاوت پیش می رفت اما آن ها تا آخر جنگیدند.
جفرسون باهیا، مدافع قد بلند مس رفسنجان، این هفته بهترین بازیکن تیمش در تقابل با نفت آبادان بود.
جفرسون باهیا، مدافع برزیلی مس رفسنجان، دو گل زیبا مقابل صنعت نفت به ثمر رساند تا جور مهاجمان تیمش را یک تنه به دوش بکشد.
جفرسون باهیا مدافع برزیلی مس رفسنجان با شیرجه مقابل توپ دروازه تیمش را نجات داد اما این صحنه آغاز جنجال داوریهای این هفته بود.
ویتور بایا، قائم مقام پورتو، پس از پیروزی شب گذشته این تیم برابر چاوز به شدت از مهدی طارمی حمایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ