شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که نیمه اول دیدار استقلال و ملوان بدون اتفاق خاصی به پایان رسید، این دیدار با صحنه های جالبی همراه بود.
شیراز- بلوار چمران شیراز این روزها شاهد حضور با ذوق و شوق شهروندانی است که برای پرندگان مهاجر غذا می‌برند تا با حضور مرغ‌های دریایی چهره «شهرِ راز» زیباتر و دلنشین‌تر شود.
معاون رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به لغو توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان نیست و علت اصلی مشکلات لبنان، اقدامات آمریکا است.
میانجی آمریکایی پیرامون ترسیم مرزهای دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی گفت که توافق در این خصوص به تنش میان حزب الله و صهیونیست ها خاتمه نمی دهد.
در شرایطی که اخیرا توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی به سرانجام رسید، هیئتی لبنانی قرار است با سفر به سوریه درباره ترسیم مرزها با مقامات دمشق گفتگو کند.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان روز پنجشنبه امضاء خواهد شد.
دفتر رسانه ای ریاست جمهوری لبنان با صدور بیانیه ای هرگونه امتیازدهی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را رد کرد.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که احتمال دارد توافق ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی اواخر ماه جاری میلادی نهایی شود.
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ترسیم مرزهای دریایی بین این رژیم و لبنان گفتگو کرد.
رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با همتای لبنانی پایان یافتن مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی لبنان با رژیم صهیونیستی را به او تبریک گفت.
رسانه های لبنانی و صهیونیستی در ساعات اخیر اخبار مثبتی از نهایی شدن توافق ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو منتشر کرده اند.
رئیس جمهور لبنان گفت که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی، نسخه نهایی پیشنهاد ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را طی ساعات آینده ارسال خواهد کرد.
رئیس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان تأکید کرد که لبنان به لحاظ دفاعی به حزب الله نیاز دارد و رژیم صهیونیستی در پرونده ترسیم مرزهای دریایی تسلیم حزب الله شد.
روزنامه جروزالم پست امروز دوشنبه از استعفای مذاکره کننده ارشد رژیم صهیونیستی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی با لبنان خبر داد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشنهاد جدید آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو، از بررسی این پیشنهاد خبر داد.
عاموس یادلین رئیس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در سخنانی به پیشنهاد جدید ترسیم مرزهای دریایی واکنش نشان داد.
معاون رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که این کشور طی روزهای آینده پیشنهاد مکتوب درباره ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را دریافت خواهد کرد.
رئیس جمهوری لبنان تاکید کرد که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی به پایان خوش خود نزدیک شده است و بیروت به حق خود در این زمینه دست خواهد یافت.
رئیس جمهور لبنان گفت که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی کشورش با سرزمین های اشغالی پیشرفت زیادی داشته است و تکمیل این مذاکرات به لبنان اجازه می دهد تا اکتشاف نفت و گاز را آغاز کند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت با بیان اینکه میانجی آمریکایی در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی فردا به بیروت می رود، اعلام کرد که توافق در این زمینه به بعد از انتخابات رژیم صهیونیستی موکول شده است.
در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش مناطق مرزی، محدوده رزمایش و آب‌های بین‌المللی مورد شناسایی و پایش قرار گرفت.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
یک منبع رسمی لبنان در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک از نزدیک بودن دستیابی به توافق ترسیم مرزهای دریایی بین این کشور و رژیم صهیونیستی خبر داد.
یک روزنامه صهیونیستی درباره تشدید تنش ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان در دریای مدیترانه هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ