باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور در آستانه بازی با پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد.
اقدام خودسرانه و ناشایست یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس برای گرسنه نگه داشتن چند بازیکن تیم های پایه این باشگاه، تاکنون واکنشی از سوی مدیرعامل سرخپوشان را به همراه نداشته است.
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.
باشگاه استقلال در اقدامی عجیب ۲ بازیکن خود را به تیم امید تحویل نداد.
بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
آندره‌آ رادریزانی،‌ مالک باشگاه لیدزیونایتد از سند ورزشگاه این باشگاه برای وثیقه وام خرید باشگاه سمپدوریا استفاده کرده است.
باشگاه سایپا صبح روز (چهارشنبه سوم خردادماه) با ارسال نامه‌ای رسمی به بازیکنان از کسر 10 درصد قرارداد آنها خبر داده است.
۱۲ اسفند ماه بود که سپاهان خبر از انتقال آرات حسینی به این باشگاه داده بود و اکنون با گذشت ۶۵ روز، آن‌ها از پایان این همکاری خبر داده‌اند.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
این روزها کمپ ناصر حجازی علاوه بر رفت و آمد بازیکنان استقلال، شاهد حضور والدینی است که از اقدام ناگهانی مدرسه فوتبال باشگاه متعجب شده‌اند.
باشگاه مس کرمان بلیت جایگاه میهمان را با رقم 200 هزار تومانی به فروش می‌رساند.
یک باشگاه لیگ برتری قبل از این که سرمربی جدید تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شد، انتصابش را تبریک گفت!
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
باشگاه فولاد خوزستان در اقدامی عجیب نتوانسته برای اعزام کاروان تیمش به اراک بلیت هواپیما تهیه کند تا این امر باعث سردرگمی شاگردان نکونام شود.
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
باشگاه الاهلی قطر ۲ مدافع ملی‌پوش ایران را در اختیار تیم‌ملی قرار نداد.
باشگاه الاهلی بعد از گذشت حدود دو هفته، دو ملی پوش ایرانی خود را به قطر بازگرداند!
باشگاه استقلال دوبار به نادری نامه‌ای ارسال کرده است تا طلبش را به این باشگاه بپردازد و استقلال بتواند پول کورتریک را بدهد، اما تاکنون اقدامی از سوی این بازیکن نشده است.
آخرین تمرین تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان آبستن حواث عجیب و غیرمنتظره‌ای بود.
پیمانکار در اقدامی عجیب در ورودی رختکن‌های ورزشگاه را قفل کرده تا اجازه استفاده از آن را به تیم‌های پایه پرسپولیس ندهد!
باشگاه چلسی در اقدامی عجیب، توماس توخل سرمربی آلمانی خود را اخراج کرد
اسماعیل‌ حیدرپور به عنوان نماینده باشگاه شهرخودرو که در حال حاضر وجود خارجی در فوتبال کشور ندارد، در مجمع فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
اخیرا باشگاه گالاتاسرای با رونالدو تماس گرفته تا طرفین در مورد این انتقال گفتگو کنند، اما رونالدو در پاسخ گفته که من به تیمی نمی‌روم که در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ