باشگاه سایپا صبح روز (چهارشنبه سوم خردادماه) با ارسال نامه‌ای رسمی به بازیکنان از کسر 10 درصد قرارداد آنها خبر داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور تبریز 10 درصد از قراردادهای فصل پیش روی اعضای تیم را واریز کرد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
جونینیو معتقد است برزیل از هر 10 بار 9 بار موفق به شکست تیم های اروپایی می شود.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
یک اسلحه فروشی در آمریکا؛ 10 درصد تخفیف ویژه معلمان عزیز!
در این میان، آن چه هنوز معما به نظر می رسد علت اولیه تجمع آلفا سینوکلئین است. اگرچه پارکینسون می‌تواند در خانواده‌ ها ایجاد شود اما به نظر می ‌رسد که ژنتیک تنها 10 تا 15 درصد موارد را توضیح می‌دهد.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود با گفتن اینکه سبک تیکی‌تاکا دیگر به کار بارسا نمی آید، همه را شگفت‌زده کرد.
میزان تولید در مجتمع فولادصنعت بناب در 9 ماه منتهی به پایان آذر 1401 با وجود مشکلاتی همچون قطع برق و گاز، در مجموع به 702 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش داشت.
ریکاردو ساپینتو در بازگشت به تهران با یک خبر تلخ مواجه شد؛ 4 جلسه محرومیت به خاطر کنفرانس خبری بعد از بازی با با پیکان و 10 درصد جریمه نقدی!
کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
بر اساس خبری که خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، پرویز شاخبازوف وزیر انرژی آذربایجان در روز جمعه اعلام کرد: که این کشور قصد دارد میزان عرضه گاز به ترکیه را برای سال جاری با 19 درصد افزایش به 10 میلیارد متر مکعب در سال افزایش دهد. صادرات گاز جمهوری آذربایجان به ترکیه در سال قبل 8.4 میلیارد متر مکعب بوده است.
فینالیست گرنداسلم استرالیا 2023 جزئیاتی را در مورد پیشرفت خود در دنیای تنیس به اشتراک گذاشت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 1-0 مقابل ولوز گفت بین دو نیمه از بازیکنانش خواسته حداقل 10 درصد بهتر از نیمه اول بازی کنند.
مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان این تیم وعده داد که تا 10 روز مانده به دربی دریافتی همه نفرات را به 40 درصد می‌رساند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، معتقد است سادیو مانه اگر 100 درصد آماده نباشد، نباید برای سنگال در جام جهانی بازی کند.
مهرداد قدوسی و همسرش که 10 درصد از مالکیت نیوکاسل را برعهده دارند، در کنار گرت ساوت‌گیت، سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.
باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی مس کرمان بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را پرداخت کرد.
مدیران تیم تازه دسته اولی شده چادرملو بعد از شکست مقابل سایپا، اعضای تیم را با جریمه 10 درصدی مواجه کردند.
اعضای تیم سایپا از سوی مدیریت باشگاه با جریمه سنگین کسر 10 درصد از قرارداد مواجه شدند.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
مدیر کارگروه بلیت فروشی جام جهانی 2022 اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ایران با مجوز فیفا، ده درصد روی قیمت بلیت ها کشیده است.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ