اسماعیل‌ حیدرپور به عنوان نماینده باشگاه شهرخودرو که در حال حاضر وجود خارجی در فوتبال کشور ندارد، در مجمع فدراسیون فوتبال شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در اقدامی عجیب عرق تنش را به صورت بازیکن الهلال پاشید.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
حضور استقلالی‌ها در مصاحبه‌های تصویری، منوط به رعایت کردن یکسری پروتکل ویژه شده است.
فدراسیون کشتی آمریکا از غیبت دیوید تیلور در رقابت‌های رنکینگ مجارستان خبر داد.
هواداران لیورپول نگران جدایی تیاگو آلکانتارا از این تیم شده‌اند، چرا که هافبک اسپانیایی لوگوی لیورپول را از بیو اینستاگرام خود برداشته است.
بپه ریسو، مدیر برنامه ساندرو تونالی، تایید کرد که متقاعد کردن او برای پیوستن به نیوکسل به هیچ وجه آسان نبوده است.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
به تازگی ایمیل‌هایی از سوی آمریکایی‌ها برای یکی دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مبنی بر ریجکت شدن درخواست ویزای آنها ارسال شده که وضعیت روحی روانی تیم ملی را در شب مسابقه آمریکا به‌هم ریخته است.
حواشی حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا برای هفته سوم لیگ ملت‌ها ادامه دارد.
بیرانوند اولین شوک را به باشگاه پرسپولیس داد
خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: یک مجموعه مافیایی در پوشش موسسه خیریه اقدام به دخالت و نفوذ در جلسات تعیین دستمزد کارگران می‌کند!
انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی با توجه به تاخیر کارگروه تنظیم بازار، سازمان حمایت، وزارت جهاد کشاورزی در ابلاغ قیمت جدید سه محصول لبنی شیر، ماست و پنیر، خودسرانه مجوز گرانی را برای کارخانه‌ها صادر کرده است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، فاش کرد که درخت زیتونی را بر سر تمرین تیمش برده تا درس مهمی را به بازیکنانش بدهد.
کانال خبری نورنیوز در اقدامی عجیب ویدیویی از حضور شروین حاجی‌پور منتشر کرد.
توئیتر به دلیل عدم پرداخت 8 دلار، تیک آبی اکانت کریستیانو رونالدو را حذف کرد.
یک باشگاه لیگ برتری قبل از این که سرمربی جدید تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شد، انتصابش را تبریک گفت!
چند روز پس از جنایت مادر کودک با اداره پلیس تماس گرفته و وانمود کرده که هنگام بردن دخترش به پارک یک فرد ناشناس او را دزدیده است.
کومور در اقدامی عجیب که با اعمال نفوذ دولت های عربی حاشیه خلیج فارس انجام شده، جنبش‌های انصارالله، اخوان المسلمین و حزب‌الله لبنان را در کنار داعش و القاعده، در فهرست تروریسم خود قرار داد.
دارنده مدال برنز المپیک در دیدار پایانی خود در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی به دلیل حاضر نشدن حریف خود برنده و طلایی شد.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
فدراسیون جودو در خصوص اقدام عجیب فدراسیون و انجمن جودو نابینایان و کم بینایان و اعزام وحید جدی نماینده تیم ملی جودو ایران به مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان توضیحاتی را ارائه کرد.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.
عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتر نوشت: نمایندگانی که خواهان اعدام معترضین شدند رفتارشان غیرمنتظره نبود. نماینده استصوابی با رای بسیار پایین، چرا نباید خواهان اعدام افراد مزاحم نمایندگی خود شود؟ اگر چنین درخواستی نکنند، خلاف وظیفه عمل کرده و عجیب و غیرمنتظره است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ