کرمان - رئیس جمهور در بدو ورود به کرمان، این استان را پایتخت مقاومت اسلامی جهان دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با دستور معاون اول محترم ریاست جمهوری موانع ورد VAR به فوتبال کشور برطرف می شود.
رسانه‌ها از ورود رئیس‌جمهور اوکراین به پایتخت کشور لیتوانی به‌منظور شرکت در نشست سران ناتو خبر می‌دهند.
دنیس مونکاد وزیرخارجه نیکاراگوئه در بدو ورود آقای رئیسی، به ایشان خوش‌آمد گفت. دانیل اورتگا رئیس‌جمهور نیکاراگوئه هم مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور را در میدان آزادی ماناگوآ برگزار کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که هواپیمای حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه لحظاتی پیش در فرودگاه بین‌المللی دمشق به زمین نشسته است.
اهواز - رئیس جمهور در ابتدای ورود به شهرستان دزفول، حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان را زیارت کرد.
اهواز - رئیس جمهور برای انجام سفر استانی خود از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.
رئیس‌جمهور سومالی ورود خودروهای حامل سلاح‌های سنگین به پایتخت این کشور را ممنوع کرد.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت.
فردیناند مارکوس جونیور رئیس جمهور فیلیپین روز سه شنبه در یک رژه نیروی هوایی فیلیپین یک هواپیمای جنگنده FA-۵۰ را هدایت کرد. بلافاصله پس از ورود مارکوس به پایگاه نیروی هوایی کلارک در بامبانگا سوار این جنگنده شد و پرواز کرد.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشورهای آسیایی، عازم چین شده بود، وارد فرودگاه پکن شد.
ارومیه - رئیس جمهور کشورمان پس از ورود به شهرستان زلزله زده خوی، وارد اردوگاه ولی عصر شد و با ساکنان این اردوگاه دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که پایتخت این کشور شاهد ورود بی‌سابقه جاسوسان خارجی بوده و بلگراد را به شهر کازابلانکا در جریان جنگ جهانی دوم تشبیه کرد.
کاخ سفید ورود زلنسکی به آمریکا را تایید کرد. این دومین سفر زلنسکی به آمریکا از زمان قدرت گرفتن به عنوان رئیس جمهور اوکراین و اولین سفر او از زمان آغاز جنگ روسیه است.
رئیس جمهور در نخستین مقصد از دور دوم سفرهای استانی وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.
رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.
رئیس جمهور لهستان تاکید کرد که این کشور تمایلی به ورود به جنگ با روسیه به بهانه حمله موشکی اخیر به خاک خود را ندارد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور جدید عراق در مسیر ورود به کاخ السلام در بغداد، از فرش قرمز خارج شد و پروتکل‌ها را زیر پا گذاشت.
ورود معاون اول رئیس جمهور به روسیه
خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در حالی که تلاش می‌کرد لحظه ورود رئیس جمهور به سازمان ملل را به حاشیه بکشاند؛ مهدی خانعلی زاده خبرنگار سوالاتی مطرح کرد که باعث دستپاچگی خبرنگار این شبکه معاند شد.
قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور فساد ستیز انتظار می‌رود به موضوع فوتبال ورود کنند.
اهواز - رئیس جمهور بعد از ورود به فرودگاه دزفول، با بالگرد عازم منطقه محروم و سخت گذر احمدفداله شد تا از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شود...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ