رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: ۱۰میلیون رای در سامانه آرای قضایی گمنام سازی شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوکار از آغاز مرحله نخست طرح توسعه مخزن ذخیره‌سازی مختار خبر داد و گفت:حفاری نخستین چاه ارزیابی در این میدان گازی به زودی آغاز می شود.
به گفته یک خبرنگار حوزه نقل و انتقالات فوتبال، باشگاه میلان ایتالیا در حال تدارک یک پیشنهاد ۱۰ میلیون یورویی برای جذب مهدی طارمی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با یک کار جهادی تا پایان سال جاری ده میلیون خانوار و کسب و کار تحت پوشش فیبرنوری قرار گیرند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از هموطنانی که در کل استان‌ها سفر کرده اند به شهر مبدا برنگشته اند.
وزارت اقتصاد مکلف شده بود از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بانک‌های صادرات، ملت و تجارت، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابرات ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اقدام کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده با معافیت مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی تحت عنوان حقوق و مزایا تا سقف ۱۰ میلیون تومان موافقت کردند.
مشهد _ استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
اجاره یک واحد آپارتمان ۸۰الی ۹۰متری در منطقه پیروزی در محله شهدا حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان الی ۱۷ میلیون تومان در ماه است.
محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: رییس جمهوری که ۲۰میلیون رای می‌آورد، فکر می‌کند به اندازه ۲۰میلیون نفر می‌فهمد! وی افزود: یکی از مشکلات اساسی ساحت سیاسی ما نداشتن چند حزب قدرتمند است. لازمه و ابزار اساسی انتخابات، مردم سالاری و بالا بودن رای مردم، نظام حزبی است. تمام رییس‌جمهورهای ایران دو الی سه ماه مانده به انتخابات اوضاع به طوری رقم خورد که رای آوردند. وقتی کسی رییس‌جمهور می‌شود، باید از یک تشکیلات قدرتمند بیاید و آدم‌های مجرب و عالم همراهش باشند. رییس‌جمهوری باید سیستم را اداره کند، نه اینکه صبح بلند بشود و بر اساس اخبار روز تصمیمی بگیرد یا فرمانی صادر کند.
آمریکا برای دریافت اطلاعات جهت دستگیری اعضای گروه تروریستی الشباب که مسئولیت حمله به پرسنل آمریکایی و کنیایی پایگاه خلیج ماندا را برعهده گرفتند، ۱۰ میلیون دلار جایزه گذاشت.
برای اجاره ماهانه در محله ابوذر( منطقه پیروزی) حداقل باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: این سازمان در برنامه چهار ساله، اجرای ۱۰ میلیون هکتار در سال طرح‌های آبخیزداری و ابخوان داری را در دستور کار دارد.
اجاره بها در منطقه آزادی از یک میلیون آغاز شده و تا ده میلیون نیز می رسد.
بر اساس آمار و ارقام دولت تایلند، این کشور در سال ۲۰۲۳ میزبان حدود ۲۳ میلیون گردشکر خواهد بود، این درحالی است که برخی از تحلیلگران معتقدند رونق کامل صنعت گردشگری در سال ۲۰۲۴ حاصل خواهد شد.
رییس اتاق بازرگانی ایران ضمن اشاره به کاهش ۳۰ درصدی درآمد سرانه هر ایرانی و زیر خط فقر بودن ۱۰ میلیون نفر، گفت که عدم تدوین واقعی و درست برنامه هفتم، فرصت بازیابی اقتصاد را از بین می‌برد.
تا کنون بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام به کنگره آمریکا رای خود را به صندوق انداختند.
با توجه به رای صادره باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۹ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹۶ میلیون و ۴۱۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد
سخنگوی دولت گفت: در سه هفته گذشته، نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از ایرانیان در این سفرهای زیارتی حضور داشتند.
کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت خبر از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ چاپ دلارهای جعلی در تهران خبرداد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. این شرکت ها سه ماهه چقدر سود ساختند؟
"باندبازی" در سیستم فروش خودرو وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ