یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به نقل از منابع ارشد دولتی مدعی شد که دولت این کشور در حال بازنگری رویکرد خود درقبال برجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی از احتمال ایجاد یک وزارتخانه مستقل نیز به گوش می‌رسد.
رئیس جمهوری بلاروس در اظهاراتی روز سه‌شنبه اعلام کرد ممکن است ارتش این کشور از تجربه رزمی این گروه نظامی در راستای بهبود نظامی ارتش خود استفاده کند.
پس از منتفی شدن بازگشت لیونل مسی به بارسلونا، اکنون زمزمه‌هایی درباره احتمال بازگشت یکی دیگر از ستارگان سابق این تیم به نوکمپ شنیده می‌شود.
یکی دو روز گذشته یک بار دیگر زمزمه‌هایی از تقلب یا تخلف در برگزاری امتحانات آزمون نهایی شنیده شد، اتفاقی که به‌دلیل تاثیر نمرات آزمون در قبولی دانشگاه‌ها سبب‌ساز ظهور و بروز نگرانی میان دانش‌آموزان شده است.
راه آهن تبریز- میانه که ۲۲ سال از کلنگ زنی آن سپری می‌شود، اکنون در مراحل پایانی بوده و زمزمه‌هایی از افتتاح آن طی ماه‌ آینده به گوش می‌رسد.
راه آهن تبریز- میانه که ۲۲ سال از کلنگ زنی آن سپری می‌شود، اکنون در مراحل پایانی بوده و زمزمه‌هایی از افتتاح آن طی ماه‌ آینده به گوش می‌رسد.
از آغاز ماجرای عفو رهبری برای بازداشت‌شدگان اعتراضات اخیر زمزمه‌هایی از شمول عفو رهبری برای دانشجویان به گوش رسید و حتی براین موضوع تاکید شد. با این حال خبری از دانشجویان و دانشگاه‌ها در این خصوص منتشر نشد
فیلترینگ نفس صنعت گیمینگ را بریده است و با وجود زمزمه‌هایی که اخیرا درباره برداشتن محدودیت‌های گوگل‌پلی شنیده می‌شد، هنوز هیچ گشایشی در این زمینه اتفاق نیفتاده است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، زمزمه‌هایی مبنی بر مذاکره فدراسیون فوتبال با مربیان خارجی را اشتباه و بیهوده دانست.
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.
پس از درخواست نماینده مردم کرمانشاه برای استعفا از نمایندگی مجلس، زمزمه‌هایی مطرح شده بر این قرار است احتمالا وی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خواهد شد.
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران بازنشسته شده است و نامه خاتمه کار وی نیز در وزارت ورزش رویت شده اما این اخبار نی‌تواند زمزمه‌هایی برای ماندن داورزنی به شیوه سه سال قبل تاج باشد.
این روز‌ها زمزمه‌هایی مبنی بر حضور جناب خان در یکی از ویژه‌برنامه‌های جام جهانی صداوسیما هم مطرح است.
اواخر خرداد ماه حجت‌الله عبدالملکی وزیر کار با استعفا از کابینه سیزدهم کنار رفت. او دلیل این استعفا را همگرایی بیشتر در تیم اقتصادی دولت دانست. هر چند که پیش از استعفا نیز زمزمه‌هایی درباره برکناری عبدالملکی مطرح شده بود.
شاید سرمربی تیم ملی در آینده بیشتر از مهدی مهدوی کیا در کادر فنی تیم ملی استفاده کند وهیچ بعید نیست با توصیه اسکوچیچ؛ مهدی مهدوی کیا در جام جهانی کنار تیم ملی باشد.
زمزمه‌هایی از داخل امریکا بلندتر از هر موقع دیگری شنیده می‌شود که می‌گویند «این توافق لعنتی را متوقف کنید»! آن‌هم به این دلیل که به سلمان رشدی، نویسنده کتاب آیات شیطانی حمله شده است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۹۰ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۳ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۳ مرداد را بخوانید.
یک کارشناس بازار سرمایه بر این باور است که اگر مذاکرات به نتیجه برسد، فاصله ارز نیما و بازار آزاد کاهش یابد و تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو روشن شود، روند حرکت بازار صعودی خواهد شد.
سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
یکی از مهمترین سمت‌های سیاسی در هر دولتی، سمت معاون سیاسی وزیر کشور بوده که به جهت شرح وظایف و ماموریت‌های قانونی که برای آن تعیین شده، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین، همه دولت‌ها سعی داشته اند از افرادی در این سمت استفاده کنند که قابلیت‌های زیادی داشته و همچنین در حداکثر هماهنگی با سیاست‌های دولت باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ