سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام رسما یک سال جوان‌تر شد چون دولت کره‌جنوبی تصمیم گرفت قانون سنتی و عجیب شمارش سن در این کشور را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
در این ویدئوی حیرت انگیز می توانید مهربانی و دقت یک سگ باهوش در نگهداری از یک بچه گربه را مشاهده کنید.
در این ویدئوی حیرت انگیز و تماشایی می توانید لحظه صید بزرگترین ماهی های تاریخ ماهیگیری را مشاهده کنید.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
مایا‌ها اقوامی از تمدن مزوآمریکایی‌ها هستند که در قرن دهم پیش از میلاد مسیح زندگی می‌کردند. آن‌ها به دلیل داشتن زبان نوشتاری؛ آن هم در دوره ماقبل کلاسیک - یعنی از ۲هزار سال پیش از میلاد مسیح تا ۲۵۰سال پس از آن - بسیار مورد توجه باستان‌شناسان قرار دارند.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی ۱۵۰ میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.
ویدیویی از کشف آرامگاهی ۴۴۰۰ ساله در مصر باستان را ببینید.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد حیرت انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است که می‌تواند رکورد نقل و انتقالات را بشکند.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
ویدئویی از آمادگی بدنی بالای احمدرضا عابدزاده در ۵۶ سالگی را مشاهده می‌کنید.
ورزشی نویسان سیرجان‌ هم به اتفاقات رخ داده در بازی استقلال و گل گهر معترض شدند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش پتانسیل فتح سه‌گانه در فصل جاری را دارد.
ویدیویی از یخچال طبیعی غول‌پیکر در کشور شیلی، در فیلم عظمت یخچال را با گروه کوهنوردی که روی آن قدم می‌زنند ببینید.
ترجمه اشتباه کپشن پست اینستاگرامی امباپه، باعث جنجال هایی در رسانه های هوادار یونایتد شد.
شکار حیرت انگیز بز کوهی توسط عقاب و به پرواز درآوردن آن در آسمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در میان برنده‌های این دوره، جوایز بخش ویلا‌ها نشانه‌ای هستند از میزان نوآوری‌های حیرت انگیز آن هم همسو و همسان با مختصات بومی و محلی. ویلا‌هایی با نشانه‌های بارز خلاقیت وجاخوش کرده در بافت طبیعی اطراف بنا. ویلای «کومه نور» که رتبه نخست بخش خانه‌های ویلایی را به‌دست آورد و ویلای «دشت ۴۰» در دماوند استان تهران که رتبه دوم مشترک جایزه معمار را در بخش مسکونی تک‌واحدی کسب کرد نمونه‌هایی حیرت انگیز از چنین مختصاتی هستند.
داستان ها و عکسهای کمتر شنیده و دیده شده از زمین های فوتبال قابل توجهی که چشمها را به خود خیره می‌کنند
لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته شاهد یک اتفاق حیرت انگیز بود.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است. مرد عنکبوتی عکاس برتر جام جهانی شد!
قبل از شروع جام جهانی قطر، ساموئل اتوئو با یک پیش بینی حیرت انگیز جام جهانی مورد تمسخر قرار گرفت، اما اکنون پیشبینی رئیس فدراسیون فوتبال کامرون همه را حیرت زده کرده است.
هادر در ادامه به این نکته اشاره کرد که از اینکه مهندسان باهوش در دوران پادشاهی آن دوره که می‌توانستند کاملا محیط اطراف خود و دینامیک رود نیل را برای تبدیل غیرممکن‌ها به واقعیت مهار کنند، حیرت زده و متعجب شده است.
برگزاری جشن تولد ژوزه مورایس در اردوی ترکیه حین یکی از جلسات تمرینی سپاهان، صحنه‌های جذابی را در بر داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ