مهدی طارمی توانست به یکی از آسیایی‌های برترین بازیکنان جهان نام گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید فاخر تهامی عملکرد درخشانی در دربی خوزستان مقابل سرمربی سابقش به نمایش گذاشت.
بازی تاج و تخت درباره خاندان هایی است که برای رسیدن به تاج و تخت با هم می جنگند. هر خاندان روشی منحصر به فرد برای انجام کارها و شعار خاص خود و نماد خاص خود را دارد که نشان دهنده شخصیت آنهاست. این نمادها که بر روی پرچم ها، زره‌ها و سلاح‌ها دیده می‌شوند، به‌عنوان یادآوری قدرتمند از نسب، تاریخ و ارزش‌های هر خاندان است.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
هواداران تراکتور برای حمایت از تیم همشهری خود در فوتسال به سالن پورشریفی رفتند.
مراسم عزاداری روز عاشورا روز گذشته با حضور گسترده مردم بحرین در منامه پایتخت این کشور برگزار شد.
رسانه‌های لبنانی از تجمع معترضان لبنانی در شهر طرابلس در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد خبر دادند.
در آخرین دقیقه بازی ایران برابر یمن، کسری طاهری تنها یک پرچم تا رساندن ایران به جام جهانی کم آورد.
ایتالیا در فینال این فصل هر سه جام اروپایی نماینده دارد که دستاورد قابل توجهی برای فوتبال این کشور محسوب می‌شود.
کوپال ناظمی به احتمال فراوان داور بازی استقلال خواهد بود و محسن قهرمانی نظارت بر کار او را برعهده خواهد داشت.
شرکت بزرگ گازی روسیه اعلام کرد با توجه به رشد تقاضا در کشورهای آسیایی، این قاره می تواند مقصد خوبی برای گاز صادراتی روسیه باشد.
رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا با ارائه پرچم این کنفدراسیون به فرزانه فصیحی ایران را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا ۲۰۲۴ معرفی کرد.
نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم منتخب سال ۲۰۲۲ آسیا قرار گرفت.
نکاتی مبهم درباره مهاجرت سارا وجود دارد که احتمالا نیاز به واکاوی بیشتر دارد. اولین و مهم‌ترین آن نکات می‌تواند بررسی‌کردن دلیل مهاجرتش باشد؛ آیا او به دلیل مسائل سیاسی از ایران رفته است؟
رهبران سراسر منطقه در موجی از نزدیک شدن منطقه‌ای پرچم آشتی و صلح را به سوی یکدیگر به اهتزاز در آورده اند. آیا این عشق دوام خواهد آورد؟
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
فیفا در منشور انضباطی خود، برای اهانت به علائم و نمادهای هویتی کشورها جرایمی در نظر گرفته است و باید دید توهین آمریکا به ایران با حذف لوگو «الله» از پرچم جمهوری اسلامی چه عواقبی خواهد داشت!
یک فروشنده قطری طی ابتکاری جالب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی را به شکل یکی از لباس‌های سنتی این کشور تولید و به فروش گذاشته است.
دختر طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم از اینکه روی سکو با چادر پرچم ایران را بالا گرفتم.
سه ستاره فوتبال آسیا با گلزنی در رقابت‌های دیشب لیگ قهرمانان اروپا پرچم این قاره را بالا نگه داشتند.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
در وضعیت کنونی اصرار چارچوب هماهنگی شیعیان بر برگزاری نشست جدید پارلمان برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید و برنامه‌ریزی برای تشکیل کابینه تحت ریاست محمد شیاع السودانی، می‌تواند به عاملی برای لبریز شدن مجدد کاسه صبر مقتدی تبدیل شود. حتی این امر می‌تواند در نهایت بازگشت او به قدرتمندترین تاکتیک‌اش که همان صف‌کشی (اعتراضات) خیابانی است را در پی داشته باشد
آیفون ۱۴ پرو مکس، به عنوان پرچم دار گوشی‌های سری آیفون ۱۴ به زودی راهی بازار می‌شود، اما بسیاری از کارشناسان نسبت به عملکرد موفق آن در بازار تردید دارند.
شورش ناگا طولانی‌ترین شورش در جنوب آسیا است. اما بزرگترین جناح مسلح ناگا، شورای ناسیونال سوسیالیست ناگالند (ایساک-مویوا) به مدت ۲۵ سال با دولت هند در آتش بس بوده است، زیرا مذاکرات صلح بر سر موضوع استفاده از پرچم ناگا و قانون اساسی به بن بست رسیده است.
وبگاه الجزیره گزارش داد: از زمانی که عبدالفتاح السیسی، مفهوم «جمهوری جدید» را در یکی از سخنرانی خود در سال گذشته به کار برد، تغییر پرچم و نشان دولتی این کشور در محافل سیاسی مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ