بازی تاج و تخت درباره خاندان هایی است که برای رسیدن به تاج و تخت با هم می جنگند. هر خاندان روشی منحصر به فرد برای انجام کارها و شعار خاص خود و نماد خاص خود را دارد که نشان دهنده شخصیت آنهاست. این نمادها که بر روی پرچم ها، زره‌ها و سلاح‌ها دیده می‌شوند، به‌عنوان یادآوری قدرتمند از نسب، تاریخ و ارزش‌های هر خاندان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گارد ساحلی اندونزی مدعی شد که یک نفتکش با پرچم ایران را توقیف کرده که در حال انتقال غیرقانونی نفت خام به نفتکش دیگری بوده است.
در آخرین دقیقه بازی ایران برابر یمن، کسری طاهری تنها یک پرچم تا رساندن ایران به جام جهانی کم آورد.
هیچ کشوری از بنفش استفاده نکرده، چون تا دهه ۱۸۰۰ میلادی رنگ بنفش از وزن معادل آن با طلا گران قیمت‌تر بود. خاص بودن و گران بودن رنگ بنفش به خاطر کمبود و گرانی رنگدانه‌ای است که در آن به کار رفته است. بنفش سال‌ها نماد خاندان سلطنتی، قدرت و ثروت بوده، به طوریکه ملکه الیزابت همه مردم عادی را از پوشیدن لباس بنفش منع کرده بود
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در منطقه مستقر است با انتشار این اطلاعیه مدعی شد که نیرو‌های سپاه پاسداران ایران این نفتکش با نام Niovi را توقیف کرده‌اند.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلانی نفتکش Niovi با پرچم پاناما را در تنگه هرمز توقیف کرد.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را توقیف کرده است.
نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کشتی متخلف با پرچم مارشال را تئقیف کرده است.
یک هوادار اتلتیکو که دیشب بعد از درگیری با هواداران بارسا در نوکمپ از ورزشگاه اخراج شد با انتقاد شدید از هواداران بارسلونا می‌‌گوید توسط آنها به توهین به کاتالونیا محکوم شده است.
حامیان فلسطین در یونان جریان یک مسابقه بسکتبال که با حریفی اسرائیلی برگزار می‌شد، پرچم اشغالگران صهیونیست را به آتش کشیدند.
یک جانباز غواص به مناسبت فرارسیدن روز ۱۲ فروردین، پرچم ایران را در اعماق خلیج فارس نصب کرد.
جریانی از پلاسمای خورشیدی شب گذشته به زمین رسید و اتمسفر زمین را با ذرات باد خورشیدی باردار کرد که باعث نمایش شفق‌های قرمز کمیاب در بخش‌های وسیعی از کانادا، شمال ایالات متحده و اروپا شد.
پس از اعطای مجوز به یک فرد تندرو برای سوزاندن قرآن با حمایت نیروهای پلیس این کشور، مردم خشمگین ترکیه پرچم سوئد را در مقابل سفارت این کشور در آنکارا یه آتش کشیدند.
برای جانشینی لیونل مسی در آدیداس و رقابت با کیلیان امباپه به عنوان پرچمدار نایکی، دو گزینه بزرگ مدنظر هستند اما شانس ستاره رئال مادرید بیشتر است.
روزنامه کیهان نوشت: در این تقابل و به تعبیری تهاجم و جنگ فرهنگی که افتادن هر روسری و حجاب از سر دختران و بانوان ایرانی به عنوان افتادن عَلَم و پرچم یک سرباز و میدان‌دار تلقی می‌شود، انتظار از دختران و بانوان این سرزمین آگاه بودن به فلسفه این تقابل و تفکر درخصوص نیت پلید جبهه دشمن است.
وزن می‌تواند یک موضوع انتخابی باشد. اگر وقتی روی ترازو می‌روید خوشحال نیستید می‌توانید تغییراتی در رژیم غذایی و شکل ظاهری بدن خود ایجاد کنید. با این وجود، کاهش وزن همیشه یک گزینه اختیاری نیست چرا که گاهی اوقات اضافه وزن می‌تواند سلامتی و تندرستی شما را به خطر بیاندازد.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
ارادت ویژه یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران در قطر به پرچم کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
قطر با ساخت بزرگترین پرچم موزاییکی متشکل از توپ‌های رنگی، این رکورد را در گینس به نام خود ثبت کرد.
منابع خبری گزارش داده‌اند نفتکشی با پرچم لیبریا سه‌شنبه شب توسط یک پهپاد در آب‌های دریای عمان هدف قرار گرفته است.
سرمربی تراکتور در آستانه رقم زدن یکی از سریع‌ترین تعویض‌های طلایی تایخ بود که اشتباه داور مانع از آن شد.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعد از ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا نخستین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت.
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
باد به پرچم سفید مادرید و کارلو آنچلوتی می‌وزد و این تیم بعداز ثبت صعود زودهنگام در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست، حالا اولین باخت بارسلونا در لالیگا را رقم زد و صدر جدول را از این تیم گرفت
شاید اگر سعید صادقی یورگن لوکادیا را می‌دید، او در مقابل نفت مسجدسلیمان گل‌های بیشتری می‌زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ