رهبران سراسر منطقه در موجی از نزدیک شدن منطقه‌ای پرچم آشتی و صلح را به سوی یکدیگر به اهتزاز در آورده اند. آیا این عشق دوام خواهد آورد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از افزایش ۱۷ درصدی خرید تضمینی گندم طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان خبر داد.
یک کارشناس گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخورد‌های قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»
افسردگی تابستانی نوعی از اختلال عاطفی فصلی (SAD) است که در طول تابستان رخ می‌دهد و معمولاً با افزایش دما و نور عود می‌کند. در زمان‌های مشخصی از سال به وجود می‌آید و به مرور بهبود می‌یابد. گرفتن دوش آب سرد در ابتدای روز می‌تواند به غلبه بر گرما کمک کند. برای مقابله با تابش نور بیش از حد نیز می‌توان از عینک‌های آفتابی استفاده کرد.
چنس مارستلر پیش از آنکه بتواند در فاینال ایکس بر جردن باروز رکورددار مدال در کشتی آمریکا غلبه کند، شکست‌هایی را مقابل حریفان ایرانی خود در یک سال اخیر تجربه کرده است.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر میزبان پرستاره و مدعی ازبکستان در خانه‌اش، نخستین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم وارد شد؛ اما طلسم جام نگرفتن قلعه‌نویی هم پس از ده سال پاره شد.
ناپل، شهری با افراطی‌ترین باورها، بالاخره بر سحر و جادو غلبه کرده و خود را مهیای جشن قهرمانی اسکودتو پس از 33 سال می کند.
تیم تنیس پسران کمتر از ۱۴ سال کشورمان که در مسابقات مقدماتی جهان حضور دارد دقایقی پیش با غلبه بر تیم سنگاپور ضمن تثبیت جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان یک برد دیگر را در کارنامه خود ثبت کرد.
قالیباف درمورد حقوق پایین کارکنان فولاد بیان کرد: با کارگران صحبت کردیم از پیمانکاری و رسمی گله‌مندی داشتند و حق هم میدهم. حقوق نسبت به دو سال قبل افزایش پیدا کرده، اما چون روند تورم سرعت بالایی دارد و قدرت خرید کاهش یافته، از موضوعاتی است که دولت و مجموعه مجلس باید پیگیری کند و بر تورم غلبه پیدا کنیم.
تیم فوتبال جوانان عراق با غلبه بر ژاپن به فینال رقابت های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا صعود کرد.
تیم فوتبال جوانان عراق با غلبه بر ژاپن به فینال رقابت های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا صعود کرد.
ذوب آهن موفق شد با غلبه بر نساجی سال را با رتبه تک‌رقمی به پایان برساند.
فائو از رشد ۲۶ درصدی تولید غلات ایران در سال ۲۰۲۲ خبر داد و اعلام کرد ایران با ۱۲.۴ میلیون تن ذخیره غله در رتبه هشتم جهان از این نظر قرار گرفته است.
تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران مرحله گروهی جام ملت‌های جوانان آسیا را با برتری مقابل قطر آغاز کرد.
نماینده مجلس گفت: برای غلبه بر بحران جوانی جمعیت فقط ۶ سال زمان داریم. در وهله اول باید کاری کنیم که دختران و پسران دهه شصتی باهم ازدواج کنند.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران با غلبه بر ازبکستان به مرحله نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد.
محمدی؛ کارشناس خزندگان و دوزیستان - گفت: گونه لاک‌پشت گوش قرمز بومی دره می‌سی سی پی در شرق و مرکز امریکاست که در بیش از ۲۰ کشور دنیا پراکنده شده است. این گونه در دو سالگی بالغ می‌شود و هر سال می‌تواند تا سه مرتبه جفتگیری کند و هر بار در حدود ۲۰ تخم بگذارد. این سرعت بالای تکثیر قدرت تهاجمی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. لاک‌پشت گوش قرمز در رقابت با دو گونه بومی ایران لاک پشت برکه‌ای خزری و اروپایی در اشغال زیستگاه‌ها و منابع تغذیه‌ای بر آن‌ها غلبه کرده است و موجب ترد و انزوا آن‌ها و در شرایط حاد سبب حذف این گونه‌ها از طبیعت می‌شود.
اهر- رئیس اداره غله اهر گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۵۰۰ تُن خرید تضمینی گندم داشتیم و امسال ۲۶ هزار و ۱۰۰ تُن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان اهری خریداری شده است.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان از وحدت، انسجام و حرکت ملت ایران در مسیر غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها به شدت ناراحت و عصبانی هستند تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران قصد دارند با ایجاد هیاهو و بلوا توفیقات و دستاوردهای ملت ایران در یک سال اخیر را تحت شعاع قرار دهند اما با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.
محمدهادی ساروی با غلبه بر متهان باشار ترکیه ای به مدال برنز وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان دست پیدا کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست کره‌جنوبی ضمن صعود به دیدار نهایی، سهمیه رقابت‌های جهانی سال 2023 را به دست آورد.
تیم بسکتبال جوانان چین با غلبه بر قطر به مرحله نیمه نهایی مسابقات زیر 18 سال آسیا صعود کرد.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با غلبه بر تیم ایران روی سکوی نخست ایستاد تا شاگردان محمدوکیلی به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، در نخستین نمایش خود در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا بر تیم چین غلبه کرد.
با توجه به قیمت کنونی مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار و همچنین روندیابی قیمت 5 ساله مسکن بر اساس نرخ دلار، قیمت هر متر مربع مسکن در حال حاضر با حباب 33 درصدی در بازار معامله می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ