شرکت پیکه شکایتی یک میلیون دلاری علیه فدراسیون جهانی تنیس (ITF) تنظیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از مشکلات اقتصادی و رکود که بیشتر شرکت های بزرگ فناوری آمریکا را مجبور به اخراج کارکنان کرد، توییتر هم بیش از نیمی از نیروی کار خود را به عنوان اقدامی برای کاهش هزینه‌ها اخراج کرد.
رئیس سازمان بورس بعد از تعدیل منفی سود هر سهم «شپنا» از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.
یک شرکت استرالیایی به خاطر عدم پرداخت دستمزدش از سوی توئیتر، در یک دادگاه در آمریکا شکایت کرده است.
نیویورک به طور جداگانه از شرکت های خودروسازی هیوندای و کیا شکایت می کند زیرا با وایرال شدن یک چالش تیک تاکی سرقت برخی مدل خودروهای این۲ شرکت افزایش یافته است.
اسناد قضایی نشان می‌دهد شرکت خودروسازی گاز روسیه برای سومین بار از شرکت فولکس واگن آلمان شکایت کرده است.
سرژیو کنسیسائو، سرمربی پورتو، در نشست خبری این تیم گفت قصد شرکت در این نشست را نداشته و تنها برای احترام به رسانه‌ها و هواداران در سالن کنفرانس حاضر شده است.
یک دادگاه استیناف در ایالات متحده روز سه شنبه از پیگیری شکایتی حمایت کرد که حاکی از کلاهبرداری شرکت اچ پی از سهامداران و سرمایه گذاران است.
شرکت چینی بایدو از شکایت از تعدادی برنامه‌نویس و نیز شرکت اپل به علت عرضه نسخه‌های تقلبی بات ارنی خود در اپ استور این شرکت آمریکایی خبر داده است.
شرکت آمازون به علت نقض قانون عدم جمع‌آوری اطلاعات بیومتریک کاربران و مشتریان خود با یک شکایت جدید در نیویورک مواجه شده است.
شرکت آی‌بی‌ام از مدیر ارشد سابق تایلندی خود شکایت کرده و مدعی است که او باید به علت استخدام در یک شرکت رقیب، نزدیک به نیم میلیون دلار پاداش دریافتی را بازپس دهد.
یکی از شرکت‌های هواپیمایی به واسطه قراردادش با استقلال در زمان مدیریت خلیل‌زاده از این باشگاه شکایت کرده است.
متا شرکت «وویجر لبز» را متهم کرده با ایجاد هزاران حساب کاربری جعلی، داده های بیش از ۶۰۰ هزار پروفایل کاربران فیسبوک را استخراج و به همین دلیل از آن شکایت کرده است.
شکایتی علیه آلفابت (شرکت مادر گوگل)، متا (شرکت مادر فیس بوک)، اسنپ و تیک تاک در دادگاه ثبت شده و طبق آن شرکت‌های مذکور محصولات شان را طوری طراحی کرده‌اند تا جوانان را به پلتفرم‌های خود جذب کنند و در نتیجه بحران سلامت روانی به وجود آورده‌اند.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن توضیح در خصوص علت کندی اینترنت، از وعده وزارت ارتباطات برای حل این مشکل خبر داد.
مایکروسافت از ژانویه ۲۰۲۲ قصد دارد شرکت «اکتیویژن  بلیزارد» را بخرد. اما هر روز با چالش تازه ای روبرو است و این بار تعدادی از کاربران بازی رایانه ای این شرکت از مایکروسافت شکایت کرده اند.
رگولاتور رقابت استرالیا علیه واحد شرکت «دل» در این کشور به دلیل گمراه کردن مردم درباره هزینه های خرید مانیتور های اضافی شکایت می کند.
دختر جوان گفت: من و امیرعلی هر کدام در یک شرکت کار می‌کردیم. قرار بود پول‌هایمان را جمع کنیم و با هم خانه‌ای اجاره و ازدواج کنیم، اما بعد از مدتی به من گفت دیگر من را نمی‌خواهد و من متوجه شدم او با دختر مدیر شرکت دوست شده است و قصد دارند با هم ازدواج کنند. امیرعلی میان پول و عشق، پول را انتخاب کرد.
دو شرکت مچ گروپ و اپیک گیمز اتهامات جدیدی علیه گوگل را به پرونده شکایت خود اضافه کرده و مدعی هستند این شرکت به توسعه دهندگان اپ رشوه می دهد تا فروشگاه های اپ خود را نسازند.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
شرکت تولید کننده نرم افزار جاسوسی پگاسوس به دلیل بدهی های انباشته و شکایت بسیاری از کشورها علیه آن، در آستانه فروپاشی قرار دارد.
در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته آخر تیرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
مدیرکل حقوقی و امور مجلس ستاد گفت :تبلیغات مشتمل بر اهانت به مقام شامخ زن و مروج بی عفتی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ