اصغری، کارشناس هواشناسی اعلام کرد: احتمال دارد تا آخر هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.این فقط پیش بینی هواشناسی است. خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی تهران بعد از دو روز تعطیلی خبر داد و گفت: معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است.
وزیر بهداشت گفت: اگر وضعیت دمای هوا طوری باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند، ما مجدد بررسی‌های لازم را انجام و پیشنهادمان را ارایه خواهیم داد.
رییس قوه قضاییه پنجشنبه شب (۱۷ فروردین) در نشست شورای اداری البرز گفت: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن از وضعیت زندان بودن خارج و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد.
فتح الله زاده درباره آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: ما ادامه می‌دهیم و مدارک را آپلود می‌کنیم.۹۰ درصد لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده‌ایم. دیروز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشتم با توجه به ۱۵ روز تعطیلی شرایط مهیا نیست،تقاضا کردیم که پول را نقد در یک کشور بدهیم و البته انجام این مساله ۵۰ - ۵۰ است.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
بارش برف که از روز گذشته در برخی از استان‌های کشور آغاز شده سبب تعطیلی مدارس و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس دانش‌آموزان شد. آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان می‌گذرد آخرین وضعیت تعطیلی مدارس در برخی از استان‌های کشور است.
شهروندان استان تهران فردا صبح قبل از حرکت به سمت محل کار و مدارس، از رسانه ملی وضعیت مدارس و تردد جاده‌ای را بررسی نمایند.
عباس پوردرویش اظهارداشت: با توجه به شدت وزش باد و مطلوب نبودن وضعیت هوا برای تردد کودکان، مدارس شیفت عصر تعطیل اعلام شد.
اهواز - هوای صبح امروز دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی قرار گرفت ولی مدارس در هیچ یک از شهرهای خوزستان تعطیل نشد.
با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تهران و ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهر‌های کشورمان و لزوم تمهید تصمیلات ضروری برای کاهش میزان مصرف گاز، احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در برخی از شهر‌ها از جمله در تهران بسیار بالاست.
تهران- وضعیت تعطیلی مراکز، مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران در گزارش زیر تشریح شده است.
یخبندان در ۲۷ استان/ تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و ادارات در برخی شهر‌ها و استان‌ها/ آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور
تهران- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران گفت: تا چند ساعت دیگر در مورد تعطیلی و یا عدم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی استان تهران تصمیم گیری می‌شود.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
پیست‌های اسکی در سرتاسر اروپا مجبور به تعطیلی شده‌اند، زیرا این قاره بالاترین دمای تاریخ ژانویه را تجربه می‌کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه را تشریح کرد.
عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: برخورد‌های قضایی و انتظامی در وضعیت فعلی آلودگی هوا را کم نمی‌کند و باید به دنبال راهکاری عملی برای کاهش آلودگی هوا در کنار برخورد با ترک فعل‌ها داشته باشیم.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۶۳ یعنی در شرایط قرمز و بازه ناسالم برای تمام همه جامعه قرار دارد.
باران های سیل آسا در مکه مکرمه موجب برقراری حالت فوق العاده و تعطیلی مدارس شده و برخی منابع درباره بحرانی شدن وضعیت هشدار داده اند.
سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت فعلی این تیم و شکسته شدن اعتصاب بازیکنان توضیحاتی داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۴۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.
وزیر بهداشت آلمان درباره تعطیلی بیمارستان های این کشور به دلیل بحران انرژی و تورم در آلمان هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ