سرمربی استقلال خوزستان می گوید شاگردانش از روی شکم سیری موقعیت ها را تبدیل به گل نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژسوس در نشست خبری پس از دیدار الهلال و الفیحا گفت که تیمش هرچه خواسته انجام داده اما از موقعیت‌ها استفاده نکرده است.
اضطراب احساسی همراه با ترس و نگرانی که در بعضی موقعیت‌ها به سراغ شما می‌آید و امکان دارد روال زندگی را به‌هم بریزد. اما همین اضطراب می‌تواند شما را به سمت رشد خود برای موفقیت سوق دهد.
در حج، چند تجمع عام داریم (مثل حضور در عرفات و مشعر). یکی از اجتماعات واحد هم، در رمی جمره عقبه در روز عید قربان است. این هجوم همگانی و واحد علیه شیطان، این درس مهم را می‌دهد که در بعضی از موقعیت‌ها، بایستی مسلمانان نیروی خود را متمرکز کنند و علیه آن سنگر‌ها و دشمنان اصلی موضع بگیرند.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: موقعیت‌های گلزنی ما ۲ برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم.
استقلال تیم چند بازی قبل نبود و در داربی هم می‌دانید که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کرد. فکر می‌کنم پرسپولیس هم موقعیت خاصی نداشت و حتی آن گلی که زد روی موقعیت صد درصد نبود اما به هر حال گل خوردیم.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
مربی تیم فولاد می‌گوید این تیم می‌توانست روی هم شش گل به سپاهان و تراکتور بزند.
موقعیت منحصر به فرد هتل از زمان جنگ‌های جهانی تا همین حالا منبع بی پایانی از موقعیت‌ها و داستان‌های جالب بوده است که در عناصر تزئینی موجود در سرتاسر این ملک نیز منعکس شده است. برخی از آن‌ها آشکارند، مانند پرچم‌هایی که زینت‌بخش بعضی از دیوار‌ها هستند، اما موارد ظریف‌تری هم وجود دارد.
هافبک‌ سپاهان می‌گوید با استفاده از تک موقعیت‌ها مقابل استقلال به برتری رسیده‌اند.
ساپینتو با بیان این که تیمش در این بازی خوب کار کرد گفت: پرسپولیس هم کیفیت بالایی داشت و خوب کار کرد. تمامی موقعیت‌ها و لحظات خوب بود و فرصت خیلی گران‌بهایی را از دست دادیم و راجع به بازی بعد فکر می‌کنیم.
برای سیستم‌های اندروید و اپل برنامه‌های وجود دارند که کاربرد متفاوتی دارند و در واقع برای مطلع شدن از موقعیت نوجوانان و جوانان است که برخی خانواده‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. برنامه‌های Google Family Link، iSharing، Life ۳۶۰ در واقع برای موقعیت‌ها طرحی شده‌اند. اما بااین حال از آن‌ها هم میتوانید برای پیدا کردن دستگاه و تلفن گم شده خود استفاده کنید و موقعیت مکانی آن مطلع شوید.
ژوره مورایس می‌گوید سپاهان باید در تقابل با پرسپولیس به جزییات دقت می‌کرد اما موفق به انجام این کار نشد.
سپاهان و پرسپولیس در دیداری کم‌موقعیت و نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم ملی در بازی با اروگوئه موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت‌ها به گل رسید.
سرمربی مس رفسنجان می گوید بازی با آلومینیوم یک طرفه بود و نمی داند چرا موقعیت های تیمش به گل تبدیل نمی شود.
اهواز - سرمربی تیم ملی فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال سال قبل فقط دفاع می‌کرد و از تک موقعیت‌ها استفاده می کرد.
اهواز - سرمربی تیم ملی فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال سال قبل فقط دفاع می‌کرد و از تک موقعیت‌ها استفاده می کرد.
سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: در بازی مقابل گیتی پسندچند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب آنها این موقعیت‌ها را از بازیکنانم گرفت.
سرمربی تیم فوتسال فردوس قم گفت: در بازی مقابل گیتی پسندچند موقعیت گل زنی داشتیم که متأسفانه دروازبان خوب آنها این موقعیت‌ها را از بازیکنانم گرفت.
به اعتقاد دکتر ملک‌نیا روانشناس کودک و نوجوان، این سبک فرزند پروری آسیب جدی را برای رشد طبیعی کودک به همراه دارد چراکه والدین کنترل‌گر در جریان رشد کودک سعی دارند به بهترین نحو فرزند خود را بزرگ کنند و به‌نوعی در فرزند پروری کمال‌گرایی دارند. آن‌ها از اینکه فرزندشان دچار خطا شود، می‌ترسند و سعی می‌کنند در تمام امور فرزندشان کنترل افراطی داشته باشند. در تمام موقعیت‌ها به‌جای فرزندشان تصمیم می‌گیرند و استقلال او را نادیده می‌گیرند.
. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد
مدافع پیکان می‌گوید همه موقعیت‌ها در دربی تدارکاتی خودروسازان تبدیل به گل می‌شد
همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: سوت‌زنی یکی از روش‌های ارتقای سلامت اقتصادی است و باعث می‌شود که دامنه بررسی‌ها و گزارش‌دهی‌ها افزایش پیدا کند و در درازمدت می‌تواند باعث سلامت بیشتر بازار سرمایه شود.
بسیاری از فرصت خوشی در این ایام بی‌بهره می‌مانند، نه به واسطه آنکه توان و تمکن بهره از این موقعیت‌ها را ندارند، بلکه توان آن را ندارند از آنچه کسب کرده‌اند در راه لذت و شادی خود و دیگران بهره ببرند و این روزها را به خاطره‌هایی ماندگار به همراه لبخندی پابرجا بدل نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ