اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقاماتپاکستان و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
این اتوبوس تویوتا، سازگاری خود را با محیط زیست نشان داده و منبع انرژی آن در موفقیت‌های بحرانی کارایی زیادی از خود نشان می‌دهد.
خاتمی یادآور شد: جمعی که سرکار آمدند خادم ملت هستند و می‌خواهند به مردم خدمت کنند. کسی که خطا می‌کند، چون قصد خدمت دارد اجر دارد. گرانی‌ها را منکر نیستیم، اما بخشی از این گرانی‌ها بخاطر این است که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم. ما با دشمنانی طرف هستیم که نسبت به انقلاب و موفقیت‌های آن کینه دیرینه دارند و ۴۴ سال است که برای ممانعت از موفقیت و پیشرفت کشور توطئه‌های زیادی را اجرا کرده اند.
مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: موقعیت‌های گلزنی ما ۲ برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم.
استقلال در شرایطی موفق به شکست تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تک گل سعید مهری شد، که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.
مربی تیم فوتبال سپاهان معقتد است که آنها موقعیت‌های بسیار زیادی را در طول بازی برابر ملوان ایجاد کرده‌اند و اسیر یک ضربه ایستگاهی شده‌اند.
سپاهان در شرایطی مقابل ملوان در نیمه اول متوقف شد که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کرد.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر پس از پیروزی در اولین حضور روی نیمکت این تیم، پیروزی و سه امتیاز را به امیر قلعه‌نویی و بازیکنانش تقدیم کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه از برگزاری دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران ابراز رضایت کرد و گفت: ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.
سرمربی ملوان گفت من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند.
سیتی در نیمه اول بازی با لیدزیونایتد 16 بار به سمت دروازه شوت زد و موقعیت های گل بسیار خوبی داشت ولی فقط یک گل زد.
سرمربی تراکتور معتقد است این تیم در تقابل با مس کرمان عملکرد خوبی داشته و در نیمه اول موقعیت‌های زیادی هم خلق کرده است.
آگروفوبیا یا ترس از حضور در مکان‌های شلوغ؛ آگروفوبیا ترس از مکان‌ها یا موقعیت‌هایی که نمی‌توانید از آن‌ها فرار کنید. خود کلمه آگروفوبیا به ترس از فضا‌های باز اشاره دارد. افراد مبتلا به آگروفوبیا از وجود جمعیت زیاد در خارج از منزل می‌ترسند. آن‌ها اغلب از موقعیت‌های اجتماعی اجتناب می‌کنند و در خانه‌هایشان می‌مانند.
هواداران کرواسی در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی برای جشن گرفتن داشته‌اند و با کلاه به خصوص خود در ورزشگاه‌ها حضور دارند.
در حالی که مس رفسنجان کنترل بازی را در اختیار داشت و فرصت‌های زیادی را از دست داد، نفت مسجدسلیمان موفق یک امتیاز ارزشمند را از این بازی به دست بیاورد.
امام جمعه ارومیه با قدردانی از حضور پرشور مردم در این اجتماع عظیم تاکید کرد: نیروهای انتظامی باید با قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند.
زبیر نیک نفس، هافبک استقلال می‌گوید موقعیت‌های زیادی خلق کردند اما توپ‌های‌شان مقابل پیکان به گل تبدیل نشد.
سرمربی استقلال گفت: موقعیت‌های زیادی را مقابل پیکان به وجود آوردیم اما باید در گلزنی خودمان را تقویت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به تساوی تیمش برابر استقلال گفت: شناخت خوبی از تیم حریف داشتیم و توانستیم نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم.
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه صنعت نفت در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری شد افزود: آنها برای تمام تیم‌ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. باید در مواقعی که گل می‌زنیم دقت کنیم.
دو بازیکن خارجی آلومینیوم علی‌رغم دوندگی و موقعیت‌سازی زیاد نتوانستند مانع از باخت این تیم برابر پرسپولیس شوند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی فوتبال به این شکل امتیاز نمی‌دهد.
. وقتی حریف اینگونه دفاع می‌کند ممکن است موقعیت‌های زیادی به دست نیاید و باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته بدشانس هم بودیم و دو توپمان به تیر خورد
پدر ایلان ماسک که دو روز قبل در گفتگو با رادیو استرالیایی «The Kyle and Jackie O Show» گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سوال که که آیا به موفقیت‌های پسرش افتخار می‌کند، گفت: «نه... ما خانواده‌ای هستیم که کار‌های زیادی انجام داده ایم. اینطور نیست که ناگهان شروع به انجام کاری کرده باشیم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ