تیم تکواندو بیمه تجارت نو جام قهرمانی هجدهمین دوره رقابتهای لیگ تکواندو بانوان را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی طی روزهای 18 لغایت 20 مرداد در تهران برگزار می شود.
یاسین بونو مورد توجه ویژه مسئولان قهرمان فرانسه قرار گرفته است.
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
بازیکنان تیم ملی با روحیه بالا تمرینات خود را جلو می‌برند و امیدوارند با برد مقابل ازبکستان جام قهرمانی کافا را به دست آورند.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
تصویر روی پس زمینه تلفن همراه الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، از رویای او برای قهرمانی در جام حذفی پرده برداشت.
مدافع استقلال احتمالا در صورت قهرمانی در جام حذفی یک تتوی جدید روی دست خود خواهد زد.
ملی‌پوش مطرح کشتی آزاد کشورمان در جام تختی روی تشک نمی‌رود.
مهاجم جوان پرسپوليس از تمرکز تیمش برای دستیابی به دومین عنوان قهرمانی در این فصل خبر می‌دهد.
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم رقابت نزدیک و نفسگیری با سپاهان و استقلال داشت، در هفته پایانی با گلباران نساجی قائمشهر جام را بالای سر برد.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نه تنها برای طرفداران روی سکو بلکه برای ستاره‌های سابق این تیم نیز اهمیت ویژه دارد و آنها بازیهای تیم محبوبشان را از راه دور دنبال می‌کنند.
ناپولی با پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، یک گام دیگر به قهرمانی در رقابت‌های این فصل سری آ نزدیک‌تر شد.
مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در سالن فدراسیون آغاز می‌شود تا هشت تیم مدعی در جدال با یکدیگر برای کسب جام سی‌وششم تلاش کنند.
زمانی که ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران جام قهرمانی را هم به دست آوردند، خوشحالی نکرده و جام را بالای سر بردند. رخ‌دادن آن اتفاقات به کنار، بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال هم اندکی بعد از کسب جام قهرمانی در همین رقابت‌ها به حواشی این رویداد دامن زد. در بیانیه‌ای که فدراسیون روی خروجی سایتش گذاشت، به‌وضوح بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تهدید به برخورد شدند.
لیونل مسی شب گذشته به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی جهان رسید و روی دوش سرخیو آگوئرو جام را در دست گرفت. 36 سال قبل دیگو مارادونا روی دوش روبرتو سِخاس جشن قهرمانی گرفته بود.
نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.
ستاره خط دفاعی آرژانتین در پایان مراسم اهدای جام با ژستی عجیب مقابل دوربین گوشی همسرش قرار گرفت.
سرخیو آگوئرو که به تازگی فوتبال را کنار گذاشته هم در کنار سایر بازیکنان روی سکوی قهرمانی حاضر شد و فرصت لمس این جام و بالا بردنش را از دست نداد.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی در سوپرجام، جشن قهرمانی متفاوتی را برگزار کردند و کاپیتان این تیم جام را بالای دستان خود برد.
مهد تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته فوتسال AFC در حالی جام قهرمانی مسابقات آسیا را به کاپیتان ژاپن داد که خیلی‌ها تصور می‌کردند این جام روی دست کاپیتان ایران بالا می‌رود.
آندری شوچنکو، ستاره سابق میلان، می‌گوید از تماشای جام قهرمانی روی دست بازیکنان این تیم بسیار لذت برده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ