یاسین بونو مورد توجه ویژه مسئولان قهرمان فرانسه قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
مدیران قطری پی‌اس‌جی ممکن است کیلیان امباپه را از ورود به پارک دو پرنس برای تماشای بازی نخست لیگ برابر لوریان منع کنند!
قضیه کیلیان امباپه همه برنامه های انتقالاتی پی اس جی را تحت الشعاع قرار داده و اجازه خریدهای بیشتر را از تیم پاریسی گرفته است.
درحالیکه بن‌بست در رابطه کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ادامه دارد او در شهر پاریس با رزروهای این تیم تمرین کرد.
سرخیو ریگو که اخیرا به دلیل سقوط از روی اسب دچار سانحه شدیدی شده بود، بار دیگر باید زیر تیغ جراحی برود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که شایستگی این که برای فصل دوم هم روی نیمکت این تیم بنشیند را دارد.
سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد لوئیس انریکه از بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن برخوردار است.
پاری‌سن‌ژرمن امیدوار بود با تشکیل مثلث MNM (مسی، نیمار، امباپه) موفقیت مهلک MSN (مسی، سوارس، نیمار) در بارسلونا را تکرار کند، هدفی که هرگز به آن دست پیدا نکرد.
عملکرد اشرف حکیمی در بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن باعث شده در باشگاه انتقاداتی از او شکل بگیرد که آینده این مدافع راست را به خطر بیندازد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است چرا که آقای خاص تمایلی به هدایت این باشگاه و حضور در فوتبال فرانسه ندارد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
سرمربی فرانسوی پی‌اس‌جی تمرکزش روی ادامه فصل معطوف شده است و نه چیز دیگر.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد پاری سن ژرمن جانشین کریستوف گالتیه را انتخاب کرده و مصمم است زین‌الدین زیدان را روی نیمکت تیمش ببیند.
بعد از حذف پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا بار دیگر نام زیدان به عنوان گزینه جانشینی گالیته مطرح شده است.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
در حالی که به نظر می‌رسد روزهای حضور کریستوف گالتیه روی نیمکت پی‌اس‌جی به شماره افتاده، امروز اسمی غیرمنتظره به عنوان نامزد جانشینی او مطرح شده است: استیون جرارد.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه ۹۵ توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند.
نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید با وجود پیروزی 4-3 پی‌اس‌جی مقابل لیل مدیران باشگاه به صورت جدی به دنبال بازگشت توماس توخل و نشست او روی نیمکت تیم‌شان به جای کریستوف گالتیه هستند.
مدافع حریف امشب پی‌اس‌جی در جام حذفی فرانسه یکی از اولتراهای هوادار تیم پاریسی است و می‌گوید برایش باورکردنی نیست که قرار است روی پای کیلیان امباپه تکل برود.
مارکینیوش که در دیدار برزیل و کرواسی یک پنالتی از دست داد و روی گل کروات‌ها مقصر بود می‌گوید با وجود ناراحتی عمیقش از حذف برزیل در ادامه فصل برای باشگاهش با تمام قوا بازی خواهد کرد.
عملیات عبور یگان‌های زرهی و مهندسی نیروی زمینی از روی پل نصب شده بر رودخانه ارس با موفقیت انجام شد. در این مرحله، یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه، علاوه بر نصب پل‌های متحرک پی‌ام‌پی، یک پل ثابت خاکی نیز برای سهولت در تردد یگان‌های زرهی روی رودخانه ارس احداث کردند.
عملیات عبور یگان‌های زرهی و مهندسی نیروی زمینی از روی پل نصب شده بر رودخانه ارس با موفقیت انجام شد. در این مرحله، یگان‌های مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه، علاوه بر نصب پل‌های متحرک پی‌ام‌پی، یک پل ثابت خاکی نیز برای سهولت در تردد یگان‌های زرهی روی رودخانه ارس احداث کردند.
میکروفون کار گذاشته شده روی پیراهن داور بازی پاری سن ژرمن و برست باعث دردسر پرسنل کیمپمبه، مدافع فرانسوی، شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ