«سید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان، در مصاحبه‌ای با المانیتور گفت که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آن‌ها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای احساس می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس این گزارش وزیر امور خارجه عمان قرار است بعد از ظهر امروز با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار و رایزنی کند .
یک رسانه آمریکایی با استناد به اظهارات وزیر خارجه عمان، ایران و آمریکا را در آستانه توافق بر سر تبادل زندانیان دانست.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در مقصد دوم سفرش به حوزه خلیج فارس در مسقط پایتخت عمان حضور دارد.
وزیر خارجه عمان تاکید کرد که روند توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان، در مراحل پایانی خود قرار دارد.
وزیر خارجه عمان با انتشار توییتی به سفر سلطان این کشور به تهران واکنش نشان داد و آنرا در راستای صلح و ثبات دانست.
وزیر خارجه عمان با انتشار توییتی به سفر سلطان این کشور به تهران واکنش نشان داد و آنرا در راستای صلح و ثبات دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: عمان همواره همسایه و دوست قابل اعتمادی برای ایران است و مناسبات رو به رشد دو کشور با سفر سلطان عمان به تهران تقویت و تحکیم خواهد یافت.
وزیر خارجه عمان در تماسی امیرعبداللهیان ضمن ابراز خرسندی از توافق شکل گرفته بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، مراتب تبریک خود و دولت عمان به وزیر امور خارجه کشورمان را اعلام داشت.
هدف میان‌‌‌مدت مسقط و دیگر بازیگران فعال را می‌توان احیای مذاکرات هسته‌‌‌ای عنوان کرد؛ زیرا احیای برجام مقدماتی نیاز دارد که هنوز طرفین به آنها دست نیافته‌‌‌اند. در همین رابطه روز سه‌شنبه آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه دیپلماسی همچنان بهترین راه‌‌‌ برای حل مساله هسته‌‌‌ای ایران است، تاکید کرد اما فعلا این تلاش‌‌‌ها در اولویت قرار ندارند، زیرا ایران به شکل معناداری مشارکت نمی‌‌‌کند.
نماینده آمریکا در امور ایران امروز از رایزنی خود با معاون وزیر خارجه عمان در مسقط درباره ایران خبر داد.
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران که در منطقه غرب آسیا به سر می برد، با معاون وزیر خارجه عمان درباره ایران گفتگو کرده؛ گفتگویی که این مقام دولت بایدن آن را عالی" توصیف کرده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: عمان علاوه بر تلاش برای وصول توافق وین، یکی از مراکز نقل و انتقال دارایی ارزی ایران از سایر بانک‌ها است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه عمان، روابط دو کشور در ابعاد مختلف را در بخش‌های اجرایی رو به جلو توصیف کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از دیدار و رایزنی خود با وزیر خارجه عمان پیرامون روابط دوجانبه، ایران و برجام و سایر چالش های منطقه ای خبر داد.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه عمان گفت: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
«بدر بن حمدالبوسعیدی» وزیر خارجه عمان فردا (شنبه) ۲۸ آبان ماه در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر ایران در عمان ضرورت ارتقا همکاری‌ها و اجرایی شدن توافقات میان دو کشور بخصوص در حوزه اقتصادی را مورد تاکید قرار داد.
وزیر خارجه عمان از حسن اعتماد و همچنین اقدام انسانی ایران در تحویل باقر نمازی به مسقط، تشکر و قدردانی کرد.
نماینده دولت آمریکا در امور ایران امروز از رایزنی با وزیر خارجه عمان درباره ایران خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در این ارتباط تلفنی آخرین تحولات مربوط به گفتگو برای لغو تحریم‌ها و پاسخ شب گذشته ارسال شده از سوی کشورمان برای هماهنگ کننده اروپایی را به اطلاع بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه سلطنت عمان رساند.
وزیر امور خارجه ایران و نماینده آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در دو تماس جداگانه با وزیر امور خارجه عمان درباره وضعیت تلاش‌ها برای احیای برجام گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ