معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: دولت مقدمات لازم برای پیوستن به بریکس و اتحادیه اوراسیا را با قوت و جدیت پیگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند، این تصمیم پس از فشار‌های شدید دولت آلبانی بر آن‌ها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
سران گروهک تروریستی منافقین در حال تدارک مقدمات کار برای انتقال اعضای این گروهک از آلبانی به کانادا هستند. این تصمیم پس از فشارهای شدید دولت آلبانی بر آنها و مذاکرات ناکامشان با فرانسه برای انتقال به آنجا گرفته شده است.
سخنگوی دولت گفت: اهانت به مقدسات ۲ میلیارد مسلمان و سایر اقدامات ضدبشری، تسریع مسیر انحطاط حقوق بشر غربی است.
قاضی دادگاهی فدرال در آمریکا ملاقات و برقراری ارتباط آژانس ها و مقامات دولت جو بایدن با شبکه های اجتماعی برای بازبینی محتوایشان را محدود کرد.
وزیر کشور دولت آلبانی می‌گوید گروهک منافقین توافق ۲۰۱۴ با این کشور را نقض کرده و به همین علت نیروهای پلیس به مقر این گروهک حمله کردند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص اینترنت بدون فیلتر گفت: اگر کسی موردی مشاهده کرد به بازرسی ویژه رئیس‌جمهور اعلام کند تا برخورد کنیم. خودمان هم شناسایی کنیم برخورد می‌کنیم.
معاون شورای امنیت روسیه به اظهارات اخیر وزیر خارجه انگلیس درباره حمله پهپادی اوکراین به روسیه، واکنش نشان داد.
مقامات دولت ائتلافی پاکستان با رد پیشنهاد مذاکره از سوی عمران‌خان اعلام کردند که ما با کسانی که خشونت خیابانی را ضد دولت ترویج می‌کنند، هرگز وارد گفت‌وگو نمی‌شویم.
حزب مخالف دولت کره‌جنوبی اعلام کرد که شنود مقامات این کشور از سوی آمریکا روابط دو کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
دولت کرواسی در حال انجام مقدمات تحویل ۱۴ فروند بالگرد به اوکراین است.
سناتور آمریکایی می‌گوید مقامات کاخ سفید در گزارش محرمانه به قانون‌گذاران درباره بالون چینی طفره می‌روند.
اهواز - سخنگوی دولت گفت: تورم و خلق پول به وجود آمده در دولت یازدهم و دوازدهم در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: اقدام دولت فرانسه در توهین به مقدسات مسلمانان خلاف حقوق بشر است.
یکی از مقامات آمریکا می‌گوید که دولت کنونی این کشور به محافظت از رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدیدهای انتقام ایران، متعهد است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه با بیان اینکه در دو سال اول باید مقدمات نهضت ملی مسکن از جمله تخصیص زمین فراهم شود، گفت: دولت باید موضوع تعیین سهم زمین بین دولت و شهرداری ها را تعیین تکلیف کند.
دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا برای این مذاکرات دیوید کوهن، معاون مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) و تام وست، نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان را به دوحه پایتخت قطر فرستاد.
در ادامه روند پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو، امروز مقامات این دو کشور با مقامات دولت ترکیه دیدار می‌کنند تا درباره نگرانی‌های امنیتی آنکارا بحث و گفت‌وگو کنند.
کمیسیون تماس با شخصیت‌ های افغان مقیم خارج در دولت موقت طالبان از ادامه بازگشت برخی دیگر از مقامات دولت سابق این کشور به کابل خبر داد.
مقامات ارشد دولت آمریکا، همتایان اوکراینی خود را در جریان بسته امنیتی جدید حمایتی واشنگتن از کی یف قرار دادند.
مقامات ارشد دولت آمریکا، همتایان اوکراینی خود را در جریان بسته امنیتی جدید حمایتی واشنگتن از کی یف قرار دادند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه روند اجرای فعالیت های مرتبط با حل معضل پسماند سراوان رضایت بخش نیست، گفت: این موضوع در صحن علنی مجلس نیز مطرح شده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خپارس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خپارس در روزهای آینده بورس است.
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه‌ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود. سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه‌ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ