آرش صادقیانی روایت جالبی را از برد فوق العاده تیمش در هفته اول لیگ برتر مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی فاش کرد که این باشگاه از سال 2019 تلاش برای جذب مسی را آغاز کرده است.
ماجرای امامزاده بودن پدر یکی از نمایندگان مجلس دهم جدیدا در فضای مجازی داغ شده است.
فرزند ارشد رضا عنایتی یکی از بازیکنانی است که از نظر سنی شرایط حضور در تیم فوتبال امید ایران را داراست.
آن یکی ساعت خاموشی و ساعت بیدارباش تعیین کرده بود، که چی؟ که اشکت همراهِ اذان صبح دربیاید و مزه کودکی و نوجوانی در دهانت بماسد، اصلا من یادم هست، آن روز ۱۲ سالگی که بالشتم جاندار شده بود و در تاریکی صبح زود خرداد گریه می‌کرد، سَرَم را کم داشت، واقعا دلتنگ شده بود، بس که نخوابیده بودم، بس که نگذاشته بودم بخوابم.
اخیرا شخصی به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود. پس از این اتفاق پدر دانش آموز توضیحاتی در این خصوص داد که در این ویدئو ببینید.
جفری هینتون یکی از پیش کسوت های حوزه هوش مصنوعی پس از آنکه متوجه شد احتمالا رایانه ها از انسان ها باهوشتر می شوند، از شرکت گوگل استعفا داده تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند.
الخاندرو گارناچو یکی از بهترین بازیکنان نسل جدید یونایتد اعلام کرد به زودی پدر خواهد شد و نام پسرش را هم انزو می‌گذارد.
پدر امیرحسین شیرچی گفت: چند ماه قبل یکی از رگ‌های قلبش متورم شده بود. اصطلاح پزشکی آن را نمی‌دانم اما او را چند روزی بستری کردند و بعد مرخص شد. نباید امیرحسین را بازی می‌دادند. چکاپ نکرده او را به زمین بازی فرستادند و این اتفاق رخ داد.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز در جم و در استادیوم تختی این شهر شاگردان امید رضا روانخواه پذیرای استقلالی ها خواهند بود.
بازی یکی از نیاز‌های اصلی و محوری کودکان است که به رشد اجتماعی در کودکان سرعت می‌بخشد و موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته و بروز خلاقیت می‌شود.
چوب مقبره پدر پادشاه میداس نشان می‌دهد که چگونه کمبود بارندگی و قحطی گسترده توانست تمدن هیتی‌ها را از بین ببرد.
«تاج‌السلطنه» یکی از دختران ناصرالدین قاجار است که به سبک پدر، خاطره هم نوشته برای آیندگان. یکی از این خاطرات به برق‌بازی اختصاص دارد که تاج‌السلطنه خودش اول تا آخر آن را شرح داده است.
یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می رود اما در برخی از بازی ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.
فرشاد احمدزاده یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در برد چهار گله مقابل گل گهر بود.
منوچهر مهران، متولد سال ۱۲۹۱، احتمالا پدر رشته پرورش‌اندام در ایران است. او در مشهد متولد شد. از دوره کودکی به ورزش علاقه داشت و حتی گفته شده که در سال ۱۳۰۸، زمانی که تیمی از شوروی برای مسابقه با منتخب مشهد، به استان خراسان سفر کرد، مهران یکی از بازیکنان ثابت تیم فوتبال منتخب مشهد بود.
تالش- فرمانده انتظامی تالش با اشاره به قتل پدر توسط پسرش در این شهرستان گفت: قاتل در یکی از استان های مرزی شناسایی و دستگیر شد.
صحنه شادی سرمربی آرژانتین با یکی از فرزندانش بعد از غلبه بر هلند، یکی از صحنه های زیبای این دیدار پرتنش بود.
اهواز - رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی گلستان اهواز گفت: حال «میثم پیرفلک» یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه رو به بهبود است.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
گفته می‌شود پدر این بازیکن بخشی از منابع مالی تیم را تأمین کرده است. اما زمانی که متوجه می‌شود پسرش در دیدار مقابل شهرداری ماهشهر در ترکیب نیست عصبانی شده و قصد ترک استادیوم را داشت. مسئولان باشگاه امید وحدت با پوشاندن پیراهن یکی دیگر از بازیکنان، وی را به زمین می‌فرستند و او یک نیمه برای این تیم به میدان رفت. در آغاز نیمه دوم ناظر بازی متوجه این قضیه شد و از مسئولان تیم می‌خواهد وی را خارج کنند
پدر یکی از بازیکنان به سمت داور بازی حمله ور شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۱ میلیون و ۵۱۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر ۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۸۸ تن از ایشان وخیم است.
پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله‌ور شد، شروع به هتاکی و فحاشی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ