رئیس جمهور گفت: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی، در اثربخش بودن آن شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از تورم نمی‌توان تصویر ایده‌آلی ارائه کرد. در حال حاضر مرکز آمار از تورم ۴۸.۵ درصدی اقتصاد ایران خبر می‌دهد و پیش‌بینی‌ها از نرخ بالای ۵۰ درصد برای این شاخص حکایت دارند. هرچند فرزین- رئیس کل بانک مرکزی وعده رساندن تورم به حدود ۳۰ درصد را داده است. اما کارشناسان می‌گویند تورمی که ریشه آن در قیود خارجی و تحریم است، باید از این محل نیز مدیریت شود و ضمن آنکه سیاست‌های پولی مناسبی نیز باید در دستور کار قرار گیرند.
نظر رئیس مجلس درخصوص تصویبنامه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی موضوع تعیین سازوکار نحوه واگذاری سهام عدالت به افراد واجد شرایط اعلام شد.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار با کریستالینا جورجیِوا رئیس صندوق بین‌المللی پول بر تداوم اجرای سیاست‌های تثبیت اقتصادی به رغم تحریم‌های آمریکا تاکید کرد.
یاسر جبرائیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام خطاب به رئیسی نوشت: ریلِ اقتصاد را عوض نکنید، روز‌های تلخی در پیش است. نصف عمر دولت شما گذشت و رکورد ۳۰ ساله تورم در سال مهار تورم شکست.
در پی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، درباره سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی و آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، بانک مرکزی توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
این را بدانید که اگر در سیاستتان با غرب تجدید نظر کنید، مذاکرات برجامی را بطور جدی دنبال نمائید و بازی‌های سیاسی بر سر «اف‌ای‌تی‌اف» را کنار بگذارید، مردم را صد برابر بیشتر از تجدید روابط با عربستان خوشحال خواهید کرد. سیل بنیان‌کن مهاجرت‌ها را ببینید، در افزایش بی‌اعتمادی‌ها تأمل کنید و روش‌های اعتراضی مردم را که در قالب‌های مختلف نمایان می‌شوند مورد مطالعه و بررسی جدی قرار بدهید تا به این نتیجه شوک‌آور برسید که حال کشور خوب نیست و شما نباید بر تجربه شکست خورده سال گذشته و سال‌های قبلتان اصرار نمائید.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد. حکمی که در آن از تاکید بر حمایت از اقتصاد دیجیتال تا صیانت از کاربران و دیپلماسی تعامل نکاتی به میان آمده است.
رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی و امیدواری فعالان اقتصادی به اثربخش بودن آن، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست به بانک مرکزی کمک کنند تا سیاست‌های خود برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفق اجرا و اعمال کند.
رئیس جمهور گفت: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی، در اثربخش بودن آن شده است.
رئیس کل بانک مرکزی از افتتاح بازار مبادله ارز و طلا برای تامین نیازهای مردم از نیمه اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: سیاست‌های جدید ارزی در چارچوب سیاست‌های تثبیت اقتصادی خواهد بود.
بندرعباس - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سیاست‌های اعلامی مدیرعامل جدید بانک مرکزی مطرح می شود با موضع قانون مغایرت جدی دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد ارزیابی سیاست ها و اقدامات ارزی دولت پرداختند وقبل از آن در یک جلسه غیرعلنی شنونده سخنان رییس بانک مرکزی درمورد تحولات ارزی اخیر بودند.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد بازار ارز سراسر فرافکنی بود چرا که مسائل سایر کشورها به سیاست‌های مهم بانک مرکزی ارتباطی ندارد.
مرکز پژوهش‌های مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور از سیاست‌های غلط بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز انتقاد کرد.
بر اساس این نقشه راه تصمیم داریم صادرکنندگان را تشویق کنیم به این صورت که صادرکنندگانی که حواله ارزی دارند، می‌توانند حواله را به بانک مرکزی ارائه دهند و در مقابل آن اسکناس دریافت کنند و آن را در بازار متشکل ارزی به فروش برساند.
روزنامه اصلاح‌طلب در کنایه‌ای نوشت: آنها که می‌خواستند ارز را ۵ هزار تومان کنند، رااهی پیدا کنند تا آخر سال ۵۰ هزار تومان نشود!
رئیس کل بانک مرکزی از تداوم سیاستهای بانک مرکزی برای تعادل بخشی به بازار ارز خبر داد و گفت: خوشبختانه صادرکنندگان عرضه‌های خوبی دارند که تداوم خواهد داشت.
رئیس کل بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه روز شنبه از چک الکترونیک رونمایی می شود، گفت: بانک مرکزی دنبال ایجاد آرامش در بازار ارز است و سیاست‌های لازم را اتخاذ کردیم.
رئیس پلیس فتای فراجا اعلام کرد: متهمان از طریق چند رابط در زمینه اجاره حساب‌های بانکی با فریب افراد با بهانه‌هایی نظیر سرمایه‌گذاری در بورس، فرار از مالیات، فعالیت در زمینه ارز‌های دیجیتال و ... اقدام به اجاره حساب و کارت‌های بانکی شهروندان کرده و از آن‌ها برای پولشویی در سایت‌های قمار استفاده کرده بودند.
مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.
بازی به تیک تاک اضافه می‌شود
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز عصر خود که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد و وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز حضور داشتند، به بحث و بررسی درباره ادامه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ