رئیس کل بانک مرکزی از افتتاح بازار مبادله ارز و طلا برای تامین نیازهای مردم از نیمه اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: سیاست‌های جدید ارزی در چارچوب سیاست‌های تثبیت اقتصادی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
مهدی تاج از ارسال نامه ای به رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی خبر داد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال پس از سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال زنان کشور از خبر مهمی پرده برداشت.
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید پیش نویس جامع ورود زنان به ورزشگاه نوشته شده است.
محمد اسلامی خبر داد که در سال گذشته ایران ۱۵۹ دستاورد دانش فنی و فناوری برتر داشت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، مصوبه هیت وزیران مبنی بر تثبیت نرخ ارز و تعیین نرخ تسعیر ارز جهت قیمت گذاری کالاها توسط بانک مرکزی را مغایر قانون دانست.
رئیس فدراسیون فوتبال از جلسه مهم خود با رئیس فیفا برای رفع مشکلات انتقال پول‌های بلوکه شده خبر داد.
رئیس افتخاری اتحادیه فوتبال روسیه، خبر امتناع حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کافا را تایید کرد.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
روز گذشته چهل‌و‌چهارمین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد. بنا به مشاهدات و گزارش‌های رسانه‌ها حضور مردم امسال بیشتر از سنوات قبل بوده و از همه اقشار چه افراد بی‌حجاب و كم‌حجاب نیز در راهپیمایی حضور داشتند. اما یکی از مهمترین اخبار روز گذشته سخنرانی رئیس دولت بود.
اهواز- رئیس شورای شهر اهواز از بررسی ۱۲ موضوع با اهمیت جامعه شهری در چهار کمیسیون این اجلاس و با شعار «شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده مردم در امور کشور» خبر داد.
با اعلام رئیس فدراسیون یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران بسته و طلب ویلموتس از محل مشخصی پرداخت می‌شود.
رئیس فدارسیون فوتبال می‌گوید دربی تهران قرار است با حضور تماشاگران برگزار شود.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس این نقشه راه تصمیم داریم صادرکنندگان را تشویق کنیم به این صورت که صادرکنندگانی که حواله ارزی دارند، می‌توانند حواله را به بانک مرکزی ارائه دهند و در مقابل آن اسکناس دریافت کنند و آن را در بازار متشکل ارزی به فروش برساند.
یک خبر مهم و تکان‌دهنده لابلای خبرهای فوتبالی چند روز اخیر گم شد. رئیس فدراسیون بوکس ایران که به همراه تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده بود تصمیم گرفت دیگر به ایران باز نگردد!
رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور که امروز(سه‌شنبه) برگزار می‌شود، مدعی شد که هفته آینده «خبری خیلی بزرگ» را اعلام خواهد کرد.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ابتلای بازیکنان تیم فوتبال امید به کرونا و مصدومیت چند بازیکن اعزام این تیم به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را لغو کرد.
رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۱۵ استان کشور همچنان ادامه دارد از یاری رسانی به بیش از ۶۱ هزار آسیب‌دیده از سیل خبر داد.
شهر کابل پایتخت افغانستان از حدود چهار روز پیش شاهد اکران تابلوهای شهری متفاوت است؛ تابلوهایی با شعارهای «برای عزت ایستاده‌ایم» و «حی علی الحیاء».
مدیرکل صنایع غذا و دارو وزارت صمت از ابلاغ مصوبات ستاد تنظیم بازار برای صفر شدن سود بازرگانی جهت واردات روغن خام و دانه روغنی خبر داد.
فعالیت سامانه‌های الکترونیک بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد به صورت موقت و به مدت سه روز برای ارتقای بانک‌های اطلاعاتی سرویس‌های بیمه‌ای متوقف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ