حمید عباسی، پدر آرمیتا عباسی از زندانیان حوادث اخیر، در صفحه اینستاگرامی خوداز آزادی دخترش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمکزار سالار د آریزارو (The Salar de Arizaro) در آرژانتین میزبان یکی از دیدنی‌ ترین ساختارهای طبیعی جهان به نام کونو د آریتا (Cono de Arita) است. محلی ها این منطقه را به طور خلاصه سالار نام می برند.
تصاویری از دیدار آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با رهبر انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور را مشاهده می‌کنید.
رهبر معظم انقلاب در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با آرمیتا رضایی‌نژاد دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد دیدار و گفتگو کرد.
دکتر آرپیتا باسو، دانشیار دانشگاه نوادا در لاس وگاس و از اعضای این تیم مطالعاتی نیز در رابطه با موضوع فوق گفت: یک مطالعه کارآزمایی تصادفی کنترل شده متقاطع بر روی ۳۳ بزرگسال چاق نشان داد که مصرف دو و نیم فنجان توت فرنگی در روز به طور قابل توجهی مقاومت به انسولین را بهبود می بخشد.
اوایل آبان ماه و یکی دو هفته پس از بازداشت آرمیتا عباسی، خبرگزاری سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. گزارش را هم قصه‌وار آغاز می‌کند و گویی سناریویی می‌نویسد و نه اینکه باید گزارشی مستند ارائه دهد.
روزنامه جوان نوشت: تصاویری که با خبر آزادی آرمیتا عباسی منتشر شد، او را در اوج شادابی نشان می‌داد. در انگشتانش که علامت پیروزی را نشان می‌داد، بیش از هر چیزی، ناخن‌های سوهان کشیده و بلندش جلب توجه می‌کرد.
وکیل آرمیتا عباسی گفت: حکم بازداشت موقت اولیه آرمیتا عباسی دو ماهه بود. باتوجه به اینکه اعتبار حکم بازداشت موقت حداکثر می‌تواند سه ماه باشد، آرمیتا همین حالا هم شرایط آزادی به قید وثیقه را دارد، ولی متاسفانه نمی‌دانم چرا در مقابل آزادی او با قید وثیقه مقاومت می‌شود.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
در نخستین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مصر آرمینا صادقیان در رده دهم تفنگ درازکش جوانان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ