اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگین وزن با آتیه کشتی آزاد ایران و فرزند فردین معصومی، ملی‌پوش پیشین کشتی ایران، درباره دلایل ایستادن مقابل کشتی‌گیر روس در وسط مبارزه فینال قهرمانی جوانان جهان و زل زدن به چشمان حریف توضیح داد.
در فینال مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان، امیررضا معصومی با اقتدار از سد حریف روس خود گذشت.
امیررضا معصومی امشب برای کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان روی تشک خواهد رفت.
امیررضا معصومی، نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی جوانان استارت امیدوار کننده ای داشت.
سينا خليلى اولين پسر طلايى كشتى آزاد جوانان ايران در مسابقات جهانى ٢٠٢٣ تركيه بود.
مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی مدرسه دریافتند ۳ پسر جوان با فریبکاری و اعتمادسازی دختر نوجوان او را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.
امیرحسین زارع فینال جذاب سنگین وزن کشتی آزاد جام تختی را با نتیجه 8 بر صفر به سود خود تمام کرد.
ابوالفضل جلالی پس از پیروزی استقلال برابر هوادار، به شادی ویژه با پسر کوچک رافائل سیلوا پرداخت.
اولین قاتل زنجیره‌ای ایران شخصی به نام علی اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل است. او ۳۳ پسر کودک و نوجوان را پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رساند. اصغر قاتل اولین‌بار در سن ۱۴‌سالگی به علت آزار و اذیت جنسی کودکان در بغداد دستگیر شد و به زندان افتاد. او پس از آزادی از زندان به ایران فرار کرد و دست به قتل‌های زیادی زد. اصغر قاتل سرانجام در ششم تیر‌ماه ۱۳۱۳ در میدان توپخانه تهران اعدام شد.
بهمن دارالشفایی از آزادی دو پسر عمویش، کاوه و یاشار دارالشفا، از زندان رجایی‌شهر کرج خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.
امیررضا معصومی بار دیگر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نشان داد مدعی جدی تصاحب دوبنده تیم ملی است.
در پايان مسابقات مقدماتى كشتى آزاد قهرمانى كشور، فيناليست‌هاى ٥ وزن دوم مشخص شدند.
امیررضا معصومی قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور کشتی آزاد در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حاضر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
قهرمان پیشین کشتی آزاد ایران با تاکید بر اینکه اجازه نخواهد داد پسرش از چارچوب خارج شود، گفت: گاهی در مبارزه اشتباهاتی از امیررضا سرمی‌زند که مشخصا شبیه نوجوانان کشتی می‌گیرد.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
برترین های مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت رده سنی نونهالان پسر معرفی شدند
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با آلمریا توضیح داد که قرار نبود ضربه آزادی که به گل دوم رئال منجر شد را داوید آلابا بزند و با اصرار پسرش داویده این اتفاق رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ