وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام : قرار نیست همه کسری نیاز داخل از محل واردات تامین شود. همانگونه که در مورد واردات دارو و تجهیزات پزشکی، اختیار به دولت داده شده است، در مورد خودرو هم می‌توان اختیار را به دولت داد. مجمع در خصوص واردات خودرو نظر مساعد داد، در این مورد هم می‌تواند موافقت کند.
انگار نه انگار این یکی از مسایل روز کشور است! انگار نه انگار نحوه عملکرد دولت در این خصوص محل بحث و سوال بخش معظمی از مردم کشور است؟
مذاکره‌کننده ارشد دولت نجات ملی یمن با وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد.
محمد عبدالسلام مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن سه‌شنبه شب با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط دیدار و گفتگو کرد.
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
اگر قرار است از محل بیت‌المال رفاهی برای جامعه فراهم آید این رفاه فقط نباید از آن مدیران و کارکنان دولت باشد و باقی مردم هم در آن سهیم هستند که مهم‌ترین اقدام رفاهی برای عموم جامعه افزایش قدرت خرید و کاهش تورم است.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
مجلس مصوب کرد دولت از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های طرح تملک دارایی به پرداخت سهم خود به منظور بیمه ملوانان و صیادان دارای کارت فعال در سواحل جنوبی و شمال کشور اقدام کند.
وزیر دفاع عراق با اشاره به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در دوران سخت، خواستار تداوم این پشتیبانی‌ها در شرایط بازسازی عراق شد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سرزمین عراق نباید محل توطئه یا تهدید علیه همسایگان خود قرار گیرد، گفت: ایران از تلاش‌های دولت عراق برای بازسازی اقتصادی و نظامی این کشور حمایت می‌کند.
واحدهای مسکونی گران‌قیمت باز هم در لایحه بودجه ردیفی را از آن خود کردند و با وجود آنکه مالیات دریافتی از محل مالیات این واحدها در سال جاری چشم‌گیر نبود، دولت بازهم از این منبع درآمدی را برای خود در نظر گرفته است.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
دولت در بودجه ۱۴۰۲ از محل درآمد واردات گوشت مبلغ ۳۰۰ هزار میلیون ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته است.
هرچند عوارض خروج از کشور از سال ۱۴۰۰ تاکنون تغییری نکرده، ولی سهم صنعت گردشگری از محل عوارض خروج از کشور براساس این لایحه تنها ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر تعیین شده است.
بر اساس ارقام آمده در جدول شمار ۵ مربوط به درآمدهای دولت، ۳۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۰ میلیارد تومان برای عوارض حاصل از اخذ عوارض از واردات گوشت قرمز و مرغ در نظر گرفته شده است.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۹ هزار و ۵۳۳ میلیارد تومان درآمد پیش بینی کرده است.
تهران- ایرنا- وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
مراسم تکریم و معارفه روسای کل قدیم و جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران با حضور وزیر اقتصاد در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
فردا نشست مشترک مجلس شورای اسلامی با دولتمردان به صورت غیرعلنی در محل صحن مجلس برگزار خواهد شد.
تجهیزات احداث جایگاه های سی ان جی در استان سیستان و بلوچستان خریداری شده و در انتظار اعلام محل های احداث این جایگاه ها، از سوی استانداری سیستان و بلوچستان است.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
بر اساس گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ درآمد دولت از محل وصول مالیات بر حدود ۵۰۰ هزار خانه خالی، صفر بوده است.
دولت در ۵ ماه اول سال جاری در مجموع ۴۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که از این میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از محل مالیات به دست آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ