یزد- جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه مردم و مسئولان مراقبت کنند تا دشمن نتواند با توطئه چینی به انقلاب اسلامی خدشه وارد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: همه کشورها نسبت به حدود و ثغور جغرافیایی خود حساسیت دارند و ما هم در خصوص حفاظت و حراست از تمامیت سرزمینی میهن اسلامی، ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنیم.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر به شدت نسبت به شایعاتی که نسبت به تغییر دستورالعمل نقل و انتقالاتی و همینطور تعویض در زمان شروع لیگ برتر به وجود آمده معرتض است.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران نسبت به انتقادات از یک قانون نقل و انتقالات واکنش نشان داد.
سرمربی تیم امید ایران نسبت به استفاده از بازیکنان بزرگسال در تورنمنت هانگژو توضیحاتی ارائه داد.
بازیکن نساجی نسبت به شایعات منتشر شده بعد از دیدار با پرسپولیس موضع تندی گرفت و اعلام کرد تهمت‌ها در شان اعضای نساجی نیست.
یحیی دو بار قهرمان لیگ برتر شده و تجربه حساسیت پایان فصل لیگ خلیج فارس را دارد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز نسبت به این اتفاق کم تمایل نیست اما مشکل بزرگ قرارداد این بازیکن تا پایان سال 2027 است. پرداخت دستمزد هنگفت نیمار اگرچه برای سران پی‌اس‌جی کار سختی نیست اما از عهده بسیاری از باشگاه‌هایی که او را می خواهند خارج است.
سخنگوی صنعت برق گفت: امسال همه مشترکان خانگی برق که مصرف خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، چه مصرف برق ماهیانه آنها زیر الگو باشد چه بیشتر، می‌توانند از پاداش کاهش مصرف بهره‌مند شوند.
باشگاه پرسپولیس نسبت به بیانیه‌های باشگاه‌های رقیب علیه داوری واکنش نشان داد و از تاثیر گرفتن داوران ابراز نگرانی کرد.
کاپیتان پرسپولیس نسبت به شایعه خداحافظی‌اش از تیم ملی واکنش جالب توجهی داشت.
شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال وقوع جنگی همه جانبه در تل آویو هشدار داده است.
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز توفیق داشتیم در قم خدمت مراجع تقلید رسیدیم و همه آن‌ها نسبت به دولت و آیت الله رئیسی اظهار لطف داشتند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به ناداوری‌ها علیه این تیم و تاثیرگذاری آن در از دست رفتن برتری‌هایشان انتقاد کرد.
مدافع تراکتور به شدت نسبت به نحوه قضاوت کمک داور بازی با استقلال معترض است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بین ۷۰ تا ۸۵ درصد آبخوان‌ها صدمه دیده اند و تنها بین ۵ تا ۱۰ درصد آنها ترمیم شده اند که همین مساله موجب شده ورودی همه سدها نسبت به خروجی منفی شود.
علیرضا ارسطویی گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود که صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب را همواره مدنظر داشته باشند.
سرمربی سپاهان نسبت به شایعات موجود مبنی بر ترک نیمکت این تیم و ایران واکنش نشان داد.
هافبک تیم فوتبال مس کرمان روایت متفاوتی را نسبت به برگزار نشدن تمرینات این تیم ارائه کرده است.
سلامی گفت: هر کسی صدای بنده را می‌شنود بداند که فریاد‌های دشمن، فریاد‌های شیطان است و آن‌ها به جنگ خدا و رسول آمده تا معصومیت را از رخسار پسران و دختران ما بگیرند و نماد‌های شیطانی را به جوانان ما نسبت دهند و جوانان را از وطن، ولی و ملت دور کنند، این را همه بدانند که این توطئه دشمنان است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد هر روز جلوتر از قبل بوده و ‌در موضع "برتر و اقتدار" قرار دارد و دشمن در ضعف بیشتر قرار گرفته و عقب رفته است.
ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد
اشخاصی این روزها بنابر یک برنامه از پیش تعیین شده که بعد از این همه سال دیگر برای ما و مردم نخ نما شده است به شکل بسیار بی‌ادبانه‌ای شروع به سمپاشی و هتاکی علیه سینما و سینماگران کرده اند. هدفشان مشخص است می خواهند تمرکز فضای خبری کشور را به جهتی دلخواه سوق دهند، برای انجام این مأموریت چه هدفی بهتر از سینما و هنرمندانش؟ سینمایی که سالهاست یکی از پر افتخارترین جلوه های نام ایران در صحنه های بین المللی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ