عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی تقسیم خاک خود را نمی پذیرد، گفت ما در نبرد نامحدود با دشمن صهیونیستی به سر می بریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی گفت: در عصر جدید ماهیت جنگ‌ها با سرعت بیشتر نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است؛ در این شرایط، قدم اول شناخت دشمن و تحلیل اندیشه و راهبرد نظامی‌اش است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
تحلیلگر مطرح جهان عرب به آغاز مرحله جدیدی از مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی که باعث افزایش مهاجرت معکوس میان شهرک نشینان صهیونیست شده، اشاره کرد.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر اینکه تمام گزینه‌ها مقابل تجاوزات دشمن صهیونیستی روی میز است اعلام کرد که اتحاد میادین نبرد یک تفکر مبارزاتی نزد ملت فلسطین به شمار می‌رود.
گروه عرین الاسود نسبت به اینکه دشمن صهیونیستی در حال آماده سازی یک نبرد قریب الوقوع در شمال کرانه باختری است، هشدار داد.
«صلاح البردویل» با تأکید بر اینکه مقاومت در نبرد انتقام آزادگان به رژیم صهیونیستی درس سختی داد، گفت که گردان‌های قدس بار دیگر معادله بازدارندگی را بر دشمن تحمیل کرد.
یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
منابع عبری جزییاتی تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
منابع عبری جزییات تازه از عملیات گردان‌های قسام در پشت خطوط مقدم نظامیان اسرائیلی در جریان نبرد سیف القدس منتشر کردند.
مردم یمن ضمن اعلام مجدد حمایت از آرمان فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کردند در هر نبردی برای آزادی فلسطین در برابر دشمن صهیونیست حضور خواهند یافت.
سخنگوی جنبش حماس بر لزوم خنثی کردن نقشه رژیم‌صهیونیستی مبنی بر تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی تاکید کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته؛ نمی‌شناسد و نخواهد شناخت تصریح کرد: اینکه ما رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و دشمن خود می‌دانیم کاملا طبیعی است، چون این رژیم اولا یک رژیم جعلی و غاصب است و ثانیا از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنی‌های فراوانی علیه ملت ایران داشته و شهدای زیادی از ما گرفته است. حتی قبل از انقلاب هم در کنار رژیم شاه هر آنچه توانست علیه انقلابیون ایران انجام داد.
نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه در راستای آمادگی برای نبرد احتمالی با دشمن صهیونیستی عصر امروز آزمایش موشکی انجام دادند.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که نبرد نامحدود ملت و مقاومت فلسطین در جنین با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که نبرد مقاومت برای آزادی اسرای فلسطین از زندان های رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود ادامه دارد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رجعت به ایران برای آمریکایی‌ها نقطه مرجعیت جهانی است، تاکید کرد: معلمان در قلب نبرد پیچیده دشمن ایستاده و نقش تعیین کننده دارند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به درگیری‌های مسلحانه امروز در شهر نابلس تاکید کرد که این درگیری ها ثابت کرد نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و روز به روز تشدید می شود.
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که در شرایط کنونی عجله‌ای برای پایان نبرد و درگیری با دشمن صهیونیستی ندارد.
زیاد النخاله تاکید کرد که هیچ خط قرمزی در نبرد با دشمن صهیونیستی وجود ندارد و تل آویو در فهرست اهداف موشک های مقاومت قرار خواهد داشت.
رهبر انقلاب در همه سال‌های پس از دفاع مقدس همچون دفاع مقدس تاکنون با چنین روحیه‌ای، این کشور و مردم انقلابی ایران را از گردنه‌های پرخطر عبور داده و اطمینان خاطر ایشان همواره آرامش‌بخش قلب همه مردم به ویژه نیروهای انقلابی بود که برای حفظ این مرز و بوم در مقابل مخاطرات خارجی جان خود را سپر بلای این مملکت قهرمان پرور نموده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ