معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: کانال بتنی آب‌های سطحی با هدف رفع مشکل آبگرفتگی در خیابان شهید باهنر محدوده منظریه در حال احداث است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دریافت آب و فیبر کافی در رژیم غذایی می‌تواند به جلوگیری از اجابت مزاج سخت، نادر یا دردناک کمک کند. دو قاشق غذاخوری دانه چیا به تنهایی ۱۰ گرم فیبر دارد. مقدار توصیه شده روزانه فیبر برای زنان ۲۵ گرم و برای مردان ۳۸ گرم است.
: برای رقیق شدن خلط پشت حلق، نوشیدن آب گرم می‌تواند موثر باشد. همچنین برای نرم شدن تار‌های صوتی، استفاده از عسل، نشاسته و به طور کلی هر مایعی که حالتی ایستایی ایجاد کند، توصیه می‌شود. پرهیز از خوراکی‌های تند و تیز، ترش و ادویه‌دار نیز از دیگر مواردی است که در رفع گرفتگی صدا تاثیرگذار است.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: راهکار اصلی فاصله گرفتن کشور از ناترازی حوزه انرژی و آب استفاده از گنجینه مهمی به نام بهره‌وری است.
شهریار- مدیرعامل آبفا غرب تهران با بیان این که مشکل فشار در شهریار هفته آینده به طور کلی رفع می شود، از مردم تقاضا کرد با صرفه جویی ۱۰ درصدی در مصرف آب، به آبرسانی بهتر به شهروندان کمک کنند.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: ۳۰ درصد مشکل قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
شهریار- معاون بهره‌برداری و توسعه آب آبفای غرب استان تهران گفت: مشکل ۳۰ درصد قطعی آب در محلات شهریار برطرف شده است و تا ابتدای هفته آینده این مشکل به طور کامل رفع می شود.
هزینه انتقال آب بالاست به‌طوری‌که تنها بودجه اجرای طرح شیرین‌سازی و انتقال آب به یک و چهاردهم میلیارد دلار می‌رسد. با وجود این تعاریف و اسم بردن از مشکل تامین سرمایه، این انتقال، منتقدان فراوانی هم دارد و درباره آن همچنان شک و شبهه بسیار است. برخی کارشناسان معتقدند باید صنایع آب‌بر از این استان به کنار دریا منتقل شده و آب مصرفی در بخش کشاورزی هم کنترل شود.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار رفع مشکلات آب و برق منطقه ملاشیه شهرستان اهواز از سوی مسئولان امر شد.
تهران- مدیرعامل آبفا تهران گفت: در حال حاضر در هیچ نقطه ای از شهر تهران قطعی آب نداریم و به مرور نوساناتی که در شبکه به وجود آمده بود، برطرف می شود.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده توسط دادستان مرکز استان و ادارات متولی و آب منطقه‌ای تهران، بازگشایی و رسوب‌زدایی مسیر انجام شد و با برداشته شدن موانع، مسیر خروجی آب رفع انسداد شده است و در ساعات آینده امکان ادامه فرایند تأمین آب شرب مناطق هدف آغاز می‌شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از نمایندگان امروز از مشکل آب در برخی مناطق کشور گفتند که دولت باید برنامه جامعی برای رفع این مشکل داشته باشد.
مقیمی با اشاره به رفع کدورت آب شرب شهرکرد، گفت: میزان کدورت آب چشمه کوهرنگ با انتقال آب به تصفیه‌خانه‌ای در 15 کیلومتری شهرکرد و به‌کارگیری تمهیدات لازم کاهش یافت.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی گفت: نیاز است سازماندهی تمامی ظرفیت‌های علم و فناوری در استان معطوف به مسئله آب و حل مسائل موجود برای مردم باشد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انجام طرح انتقال آب بین حوضه‌ای بین سد دز و سد کرخه (آب اضافی سد) باعث رفع مشکل زیادی از شهرهای خوزستان در بحث تأمین آب خواهد شد.
اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تا چند ساعت آینده آبگرفتگی‌های ناشی از باران در کلانشهر اهواز رفع می‌شود.
بوشهر- رئیس جمهور گفت: دولت عزمی جدی برای رفع تنش در حوزه آب و برق دارد و برای کاهش مشکلات مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت:دانشگاهیان در رفع چالش‌های حوزه آب و محیط‌زیست نقش‌آفرینی می‌کنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضرورت دارد با یک اولویت‌بندی مناسب مشکلات ناشی از آب‌گرفتگی آبادان با قید فوریت رفع شود.
اهواز - بارش باران باز هم قصه همیشگی آبگرفتگی معابر و ورود آب به منازل را تکرار کرد تا با وجود هزینه کرد مبالغ فراوان برای رفع این مشکل، نشان داده شود که اهواز با شرایط مطلوب فاصله دارد.
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
اصفهان- تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان، در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور، در دستور کار دولت قرار گرفت.
در جلسه بعدازظهر یکشنبه هیئت وزیران به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تأمین اعتبار برای رفع مشکل آب در استان اصفهان در دستور کار دولت قرار گرفت.
هیئت وزیران در جلسه امروز (یک‌شنبه) با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت کرد.
شهرکرد- وزیر نیرو با اشاره به بسیج تمامی امکانات کشور، گفت: چهار سامانه برای جایگزین کردن چشمه کوهرنگ و تامین آب استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ