سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی و کولاک برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید و همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها در ۵ استان کشور هشدار داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۷۷۹ نفر متأثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به هزار و ۲۴۳ نفر متاثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۳۱ استان کشور خبرداد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به گزارش سوانح جوی اعم از آب‌گرفتگی، کولاک و برف ۱۵ تا ۲۰ اسفند ماه گفت: به ١١استان امدادرسانی شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از بارش برف و وقوع کولاک و آبگرفتگی در ۱۷ استان خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
معاون عملیات امدادونجات با تاکید بر شرایط ناپایدار جوی، از امدادرسانی به بیش از ۱۲ هزار نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی و در سه روز گذشته، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۵۶۰۰ نفر متأثر از کولاک برف و آبگرفتگی در ۲۵ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به حدود ۴۶۰۰ حادثه دیده در کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور خبر داد.
به جز استان‌های بوشهر، خراسان شمالی، قم، گیلان و هرمزگان، تمامی‌پهنه کشور درگیر حوادث ناشی از نزولات جوی است و بر اساس گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر از صبح ۱۰ بهمن تا ساعت ۶ صبح امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، امدادرسانی به ۲۰ هزار و ۹۳۲ نفر گرفتار شده در برف، کولاک، آبگرفتگی و طوفان انجام شده است.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی، کولاک و برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط ناپایدار جوی کشور، از امدادرسانی به ۱۳ استان کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آبگرفتگی و کولاک در ۱۱ استان کشور، از امدادرسانی به بیش از ۵ هزار حادثه دیده خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از اسکان اضطراری ۳ هزار نفر به دلیل کولاک و آبگرفتگی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در سوانح جوی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال ‎احمر با اشاره به اینکه ۲۳ استان کشور طی ۴ روز گذشته متأثر از آبگرفتگی و کولاک شده بود، گفت: امدادرسانی به ۵ هزار نفر در عملیات‌های جوی صورت گرفت.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طی ۳ روز گذشته به بیش از ۳۳۰۰ متاثر از برف و کولاک و آبگرفتگی در ۱۲ استان کشور امدادرسانی شد.
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور گفت:اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در حال انجام است.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی سه روز گذشته در کشور خبر داد
برف، کولاک و آبگرفتگی در ۲۴ استان کشور/ ۲۲۰۰ نفر امدادرسانی شدند رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به حدود ۲۲۰۰ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی سه روز گذشته در کشور خبر داد
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: از اول دی تا امروز ۲۴ استان کشور متأثر از برف، کولاک و آبگرفتگی بوده است.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۸۱ نفر در برف و کولاک و آبگرفتگی در سه روز گذشته خبر داد.
شیراز _ بارش شدید باران در شیراز باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ