وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ردیف بودجه برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین خبرداد و گفت: محتوای کتب درسی دانش‌آموزان با تغییرات جدی همراه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قطر نامه‌ای از پادشاه مراکش دریافت کرد که موضوع آن روابط دوجانبه میان دو کشور و راههای تقویت آن است.
هجده معلم، پانزده دانش آموز و ۹ گروه دانشجویی، مردم نهاد و مؤسسات دانش بنیان به عنوان برگزیده انتخاب یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انتخاب شدند.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که مقامات عربستان سعودی محتواهای درسی ضدصهیونیستی را از کتب آموزشی در این کشور حذف کرده‌اند.
دبیر یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای رشد گفت: آثار برگزیده این جشنواره در کتب درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
امارات از رئیس جمهور عراق برای نشست در کنفرانسی در این کشور دعوت به عمل آورد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیام تبریکی به رئیس جمهور چین فرستاد.
مسئول بسیج دانش آموزی از اضافه کردن محتوای چندرسانه‌ای به کتب آمادگی دفاعی خبر داد.
منابع کویتی از پیامی خبر دادند که ولیعهد سعودی برای همتای کویتی خود ارسال کرده است.
وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای به تشریح محتوای اولین بسته حمایتی صندوق کمک به اوکراین پرداخت.
سرهنگ فرزاد پورنظری مسئول واحد اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه خبر بازداشت و زندانی شدن «بهنام زارعی» را تکذیب کرد و گفت: «خبر زندانی شدن مامور فراجا صحت ندارد و این مامور مرتکب تخلفی نشده است که زندانی شود. در کلیپ منتشر شده مامور ما با خانم محجبه‌ای که از او فیلمبرداری می‌کند و قصد دارد او را مجاب به برخورد با بی حجابی کند پاسخ داده که در قانون در خصوص برخورد با حجاب اشاره‌ای نشده است».
شاه بحرین تلفنی با رئیس جمهور سوریه گفتگو و اعلام کرد که در کنار سوریه و مردم آن در این شرایط دشوار قرار دارد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی محتوای مرتبط با این شهید در کتاب‌های درسی را معرفی کرد.
هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی محتوای مرتبط با این شهید در کتاب‌های درسی را معرفی کرد.
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرد: تحول جدیدی را با فراهم‌ساختن امکان «‌نظرسنجی از محتواهای کتب درسی» برای تمام مخاطبان فراهم ساخته ایم.
رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: محتوای ۱۷ کتاب درسی مرتبط با آشنایی کودکان و نوجوانان با حوزه فعالیتی جمعیت هلال احمر در حال به‌روزرسانی است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران جزئیات بسته خرسندساز کارکنان شهرداری را تشریح کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران جزئیات بسته خرسندساز کارکنان شهرداری را تشریح کرد.
۱۳ آبان ماه سالروز رخداد تاریخی تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی است که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بیش از ۱۰۰ عنوان محتوا در این رابطه را در کتاب‌های درسی گنجانده است.
رئیس جمهور لبنان امروز در کاخ ریاست جمهوری با سفیر عربستان سعودی در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: محتوای متنی و رسانه‌ای در رمزینه های کتب درسی بارگذاری خواهند شد.
تایباد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب بازنگری محتوایی کتب درسی دانش آموزان آغاز و همچنین کتاب‌هایی نیز در حال تألیف است.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواسته است که به تشکیلات خودگردان در راستای آرام سازی وضعیت کرانه باختری در آستانه اعیاد یهودی کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ