وزیر امور خارجه در دیدار رئیس گروه دوستی پارلمانی ارمنستان، مخالفت کشورمان را با هر گونه اقدام برای تغییر در مرزهای بین المللی یا تغییرات ژئوپلیتیک در منطقه را مورد تاکید قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: هدفمان حفظ و گسترش گونه های مختلف اسب اصیل ایرانی از جمله اسب  عرب خوزستان  است.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
حرف های اخیر میرسلیم، این پیرمرد پرحاشیه ، یادآور خاطره دوستی است که تعریف می کرد که در یکی از مساجد اصفهان، می خواستند آیاتی را دور محراب نوساز آن کاشیکاری کنند. هیات امنا، آیاتی را برای این کار در نظر داشت و روحانی مسجد، دوست داشت آیات دیگری دور محراب نقش ببندد. این که نهایتاً چه شد، مهم نیست؛ شاهد مثال ماجرا این است که در آن دعوا، روحانی مسجد برای این که حرف خود را به کرسی بنشاند، از رهبری هزینه می کرد! چگونه؟! این گونه: من منصوب رییس سازمان تبلیغات استان اصفهان هستم، او منصوب رئیس سازمان تبلیغات کشور و ایشان هم منصوب رهبری است. پس من با دو واسطه منصوب رهبری ام و این که می گویم فلان آیات باید نوشته شوند، همانند این است که رهبری چنین نظری دارند! بنابراین شما مخالف رهبری هستید!
رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی نخست وزیر ارمنستان گفت: ایران مخالف هرگونه تغییر ژئوپلتیک یا حضور نیروهای نظامی غربی در قفقاز است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران، مخالف جنگ در اوکراین است و راهکار سیاسی را برای حل این بحران پیشنهاد داده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کردند: هر گونه ممانعت از اجرای حقابه هیرمند نقض حقوق ملت ایران و مخالف قوانین بین‌المللی است.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با کلیات لایحه ایجاد وزارت بازرگانی مخالفت کرده است.
رئیس جمهور پیش از سفر به اندونزی در گفتگویی تصریح کرد: سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل توجه است اما قابل قبول نیست و با توجه به ظرفیت‌های دو کشور می‌تواند بالاتر باشد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
در ایران، بیش از ۸ هزار نوع گیاه مختلف رشد می‌کند که حدود ۴۵۰ گونه آن جزو گیاهان دارویی است. گیاهانی که صادرات آنها می‌تواند ارزش افزوده بالایی برای کشور داشته باشد.
بر اساس مطالعات محققان مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ژن های «میتوکندریایی» به عنوان مارکرهای مولکولی قوی برای شناسایی گونه ها در تحقیقات جانوری معرفی شدند.
معاون حقوقی رئیس جمهور به فشار‌های بین‌المللی که توسط آمریکا علیه ما طراحی شده است، اشاره کرد و گفت: این وضعیت، دقت در این گونه اسناد بین المللی را بیشتر می‌کند و از این رو لایحه معاهده پاریس در حال بازبینی است و به عنوان معاونت حقوقی گفتگو‌های لازم و جلسه‌هایی را با بخش‌های مختلف تصمیم‌گیر درخصوص الحاق به کنوانسیون پاریس انجام داده ایم و نظرات کارشناسی دستگاه‌ها را درخواست و احصاء کردیم و نظارت کارشناسی اعلام شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف جنگ و حامی آتش بس و صلح است.
اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش بی‌نظمی است. اگر وجود بی‌نظمی یا بحران پذیرفته نشود، هر گونه اعتراض نیز به رسمیت شناخته نخواهد شد. بنابراین، گام اول در مسیر آغاز هر گونه انجام اصلاحات در کشور این است که مسئولان بپذیرند جامعه ایرانی، در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ضعف‌ها و مشکلاتی مواجه است
به پیشنهاد هیات ایرانی یک بند از قطعنامه تحت عنوان ارجاع پرونده روسیه به دیوان بین‌المللی کیفری (دادگاه لاهه) و اساسنامه رُم حذف و با ایجاد هر گونه دادگاه مخالفت شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با الهام علی‌اف حضور نظامی اروپا در منطقه را تحت هر پوششی رد کرد.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان گفت: ایران مخالف تغییر در مرزهای شناخته شده بین‌المللی و تغییر ژئوپولتیک منطقه است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مخالفت با تسلیح هر یک از طرفین این جنگ با هدف توقف جنگ است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه رمز پیروزی ما، وحدت و یکپارچگی همه فرقه های مختلف در ایران عزیز است، گفت: در اینجا لازم می دانم بگویم آنهایی که به تعبیر مقام معظم رهبری، شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند، هر دو، دو لبه یک قیچی بوده و به گونه ای عمل می کنند که مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند و در حقیقت آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار می ریزند و آنها دشمنان قسم خورده ما هستند.
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی گزارشات در مورد جابجایی‌ها در منطقه قفقاز، موضع صریح ایران را در مخالفت صریح و قطعی با هر گونه تغییر ژئوپلتیک و مرزهای منطقه مورد تاکید قرار داد.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ