تحریم مجمع پرسپولیس و واکنش سازمان خصوصی‌سازی به نقشه وزارت ورزش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
انگلیس روز سه‌شنبه (امروز) اعلام کرد که در آخرین دور تحریم‌های خود با هدف «ضربه زدن به سیستم‌های دفاعی روسیه از طریق قطع دسترسی به تجهیزات نظامی خارجی، افراد و نهاد‌هایی را در ایران، ترکیه، دبی، اسلواکی و سوئیس هدف قرار داده است».
دبیرکل حزب موتلفه گفت: تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان صورت نمی‌گیرد چون آنها هم مانند سایرین نمی‌خواهند خود را از مناسب حکومتی محروم کنند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
شیخ اعظم الازهر دوباره از همه آزادگان جهان خواست تا به تحریم محصولات سوئدی و دانمارکی در حمایت از قرآن کریم ادامه دهند.
در نتیجه ایفای نقش مؤسسات و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی در تبعیض ضدفلسطینیان، انجمن انسان‌شناسی آمریکا، مؤسسات آموزشی و دانشگاهی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.
اتحادیه اروپا ۴ سازمان و نهاد ایرانی را با ادعای اینکه این نهاد‌ها از مجتمع نظامی و صنعتی روسیه حمایت می‌کنند، به فهرست تحریم‌ها اضافه کرد.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
مراسم ترحیم مرحومه اعظم روحانی همسر استاد شهید مرتضی مطهری صبح امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور علی و محمد مطهری فرزندان آن مرحوم و علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
ویدیویی بازنشر شده از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که گفته بود: متأسفانه بعضی از کسانی که قبلاً در مقام مسئولان جمهوری اسلامی، تحریم‌ها را نعمت خدا می‌دانستند، با کارشکنی سیاسی در کار‌های دولت تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را برگردانند.
عضو مرکزیت مجمع روحانیون و معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت روحانی گفت: یک عده که به نظرم اکثریت هستند، در زندگی و معیشت‌شان واقعاً دچار مشکل شدند و احساس می‌کنند که ایران قرار نبود این‌گونه اداره شود. اگر ما طبق آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی پیش رفته بودیم، امروز ایران باید کشور اول اقتصادی، فناوری، زندگی، آبادانی، پیشرفت و علم می‌بود.
محمد پولادگر در مجمع آنلاین فدراسیون فوتبال به انتقاد از تحریم وزیر ورزش از سوی اتحادیه اروپا پرداخت.
معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان» شدند. همزمان با این گفت‌وگو «دنیای‌اقتصاد» با دسترسی به آمار رسمی شهرداری، حادترین مشکلات تهرانی‌ها را شناسایی کرد.
محافل صهیونیست نسبت به تقویت جایگاه جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS در پی تصویب قطعنامه‌ اخیر مجمع عمومی سازمان ملل ، به شدت ابراز نگرانی کردند.
مجمع عمومی سازمان ملل با رای قاطع تحریم های ضد بشری آمریکا علیه کوبا را محکوم کرد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مفهوم فتنه در ادبیات سیاسی کشور، گفت: در وضعیت فتنه حق و باطل در هم می‌آمیزد و جریان فتنه تلاش می‌کند افکار عمومی را که ممکن است براساس یک مطالبه به حق، حساس شده باشد، در جریان یک جنگ شناختی ناجوانمردانه با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های ارتباطی و رسانه‌ای و دروغ‌پردازی خود تحریک کند و آن را در جهت اهداف شوم و ضدملی خود به کار گیرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: هر شنبه فراخوان می‌دادند، اما به جایی نرسیدند. بعد خواستند با ساختن اتفاقاتی مانند حوادث دانشگاه شریف، مردم را تحریک کنند. در این حادثه، عده‌ای دانشجو و دانشجونما حرف‌های مستهجن زدند و نیرویی هم عصبانی شد و کاری کرد و دشمن همین را بهانه کرد. عملیات‌های کشته‌سازی در اردبیل و کرج نیز از دیگر اقدامات دشمن بود. بعد هم که از کردستان عراق و شرق کشور حملات مسلحانه‌ای انجام دادند. دشمن تمام تلاش خود را کرد، اما اهدافش محقق نشد.
رئیسی در دیدار جمعی از مسئولان نظام و میهمانان خارجی شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی با رهبر انقلاب گفت: در سفر اخیر خود به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل در دیداری که با دبیرکل سازمان ملل متحد داشتم در اول دیدار ایشان گفت «من اول باید از شما عذرخواهی کنم. عذرخواهی من به خاطر آن است که بسیار تلاش کردم تا تحریم را از کشور شما به خاطر مساله کرونا بردارم اما موفق نشدم. هر چه تلاش کردم نتوانستم.».
نخست وزیر روسیه امروز در دومین مجمع اقتصادی خزر تصریح کرد: ایران می تواند تجربیات خود در توسعه ظرفیت هایش در شرایط تحریم های چند ساله غرب را به اشتراک بگذارد.
وزیر نفت گفت: تحریم‌های یکجانبه و ظالمانه وضع‌شده علیه ایران به‌عنوان دارنده رتبه نخست مجموع ذخایر نفت و گاز و تولیدکننده مهم انرژی جهان، امنیت انرژی جهان و منطقه را به خطر انداخته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مدعی شد که دیدار با رئیس جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل هم نمی تواند تاثیری در پیشرفت روند مذاکرات رفع تحریم ها داشته باشد.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز در سخنانی در نشست «مجمع اقتصادی شرق» تأکید کرد: تحریم‌ های غرب علیه روسیه، مسکو را به تهران نزدیک‌ تر می‌ کند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: آقای رییسی مذاکره را به رفراندوم گذارید. تحریم ها و گرانیها کمر مردم را شکسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ