محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت:غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.
عباس عبدی در توئیتی به عکس چهره‌های اصولگرا از جمله محمدرضا باهنر با ورزشکاران بدنساز واکنش نشان داد.
عطاالله مهاجرانی در مورد اتفاقات پاریس نوشت: واقعا ماجرای آشوب در پاریس سینمایی شد!
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان در واکنش به گزارش اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه این گروه به سیاست «پشتومحوری» خود بازگشته است، در حساب توئیتری خود نوشت: این گزارش از حقیقت دور و بی اساس است.
دفتر رهبر انقلاب به رونمایی از موشک «فتاح» در توییتر واکنش نشان داد.
محسن برهانی حقوقدان در توئیتی نوشت: اگر ناهی از منکر از مرحله زبانی فراتر رفت و متعرض حیثیت، جان، مال، حریم خصوصی و حقوق اشخاص شد، این اقدام دیگر نهی از منکر نیست بلکه تجاوزی غیرقانونی و جرم است. سایرین با رعایت ماده ۱۵۶ ق‌م‌ا، حق دفاع مشروع در قبال رفتار وی را خواهند داشت
توئیتر باشگاه اتلتیکو مادرید در واکنش به تصمیم جنجالی مانزانو، این اشتباه مرگبار را قابل پیش بینی دانست.
امانی به انتقادات اخیر مالک شریعتی واکنش نشان داد.
ضرغامی در توئیتی نوشت: در مورد جذب قشر خاکستری باید بگویم که من خودم جزو قشر خاکستری هستم و به آن افتخار می‌کنم و با کسانی که خودشان را قبّه‌ی نور دانسته و دیگران را رنگ‌بندی می‌کنند، مرزبندی دارم. ملت از این رنگ‌بندی‌ها خیری ندیده است!. ‏در مورد انتخابات بدانید که اجمالاً ریاست جمهوری در ایران دو دوره‌ای است؛ در سال ۱۴۰۸ من هفتاد سال دارم و مناسب این مسؤولیت نیستم. نه شورای نگهبان صلاحیت من را احراز می‌کند و نه دیگر علاقه‌ای به قضاوت آنان در مورد خودم دارم. ‏
عضو اتاق بازرگانی با توئیتی کنایه آمیز به وضعیت آلودگی هوای تهران و برخی شهرها واکنش نشان داد.
سخنگوی سازمان ملل متحد از تعلیق حساب کاربری خبرنگاران آمریکایی در شبکه اجتماعی توئیتر انتقاد کرد.
سفیر آمریکا در عراق در توییتی به دیدار حساس تیم‌های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
عباس عبدی درباره الهه محمدی و نیلوفر حامدی‏ واکنش توئیتی نشان داد.
مرندی به پیام توئیتری راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد و نوشت: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران ۱۹۵۳ نیست.
محمد مرندی در پیامی توئیتری در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا یادش رفته مذاکرات به خاطر نقض برجام توسط غرب است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب به گزارش تورم توسط رئیس‌جمهور واکنش توئیتری نشان داد.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.
در یادداشت توئیتر عربی Khamenei.ir آمده است: شمر امروز، نخست‌وزیرِ اسرائیل است.
یکشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
تولیدات کارخانه‌های ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافت.
متراژ واحدهای نهضت مسکن چقدر است؟
واکنش محمودرضوی مشاور قالیباف به توییت رسایی و پاسخ رسایی به وی را می‌بیند.
پیام توییتری دو فعال سیاسی پس از مصاحبه رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با الجزیره؛ مهاجرانی: بمب خبری بود/زیباکلام: مطلب جدیدی نبود، حرف اسراییلی ها را زد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ