رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد ارتش اوکراین در ضدحملات متحمل خسارات زیادی شده و غرب نیز از نتایج این ضدحملات ناامید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد: غرب مانع انتقال کودهای معدنی رایگان این کشور به کشورهای فقیر می‌شود.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: سیاستی که در غرب دنبال می شود، اشتباه است و به مردم خود آسیب می رساند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز اعلام کرد: غرب از اوکراین برای تضعیف روسیه استفاده می‌کند.
رئیس جمهور روسیه امروز خطاب به نشست عمومی مجمع اقتصادی اوراسیا تصریح کرد: غرب می‌کوشد مانع همکاری سایر کشورها با روسیه شود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد: کشورهای غربی به فروپاشی روسیه از طریق تحریم امید بسته بودند که ناکام ماندند.
پوتین گفت: روسیه تمامی سعی خود را برای حل مسالمت آمیز مسئله دونباس انجام داد، ولی وعده‌های سران کشور‌های غربی دروغ بود.
بر اساس فرمان پوتین که اول جولای ۲۰۲۳ منقضی خواهد شد، روسیه به کشور‌ها و نهاد‌های حقوقی که در قرارداد‌های خود بند سقف قیمت گنجانده باشند، نفت نمی‌فروشد. همچنین وزرای دولت روسیه، اواخر سال جاری ممنوعیت فروش بنزین این کشور را نیز اعلام خواهند کرد.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد هر چند این کشور هدف تحریم های گسترده غرب قرار گرفته است، اما صادرات نفت آن روند افزایشی داشته است.
پوتین در گفتگوی تلفنی با اردوغان بر نقش مخرب غرب در زمینه ارسال سلاح به اوکراین و کمک‌های اطلاعاتی به کی یف تأکید کرد.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی سالها از اهداف صلح آمیز دورغین خود صحبت کرده‌اند.
رئیس جمهور روسیه روابط دیرینه میان مسکو و هاوانا را اقدامی پایه ریزی شده از سوی «فیدل کاسترو» دانست.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی از سیاست غیرحرفه ای و ماجراجویانه غرب به شدت انتقاد کرد و آن را مسبب عدم تعادل در تامین غذا در جهان توصیف کرد.
رئیس‌جمهور روسیه امروز بار دیگر تأکید کرد آمریکا و کشورهای غربی برای حفظ سلطه خود در جهان، سیاست‌های خطرناکی در پیش گرفته‌اند.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه ضمن تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام برای مقابله با تحریم های غرب گفت که تحریم ها باید به فرصتی برای ارتقای فناوری های داخلی تبدیل شود.
تاکید پوتین بر ژئواکونومی باید برای غرب بسیار نگران کننده‌تر از لفاظی‌های او در مورد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای باشد. پوتین ظلم علیه چین را با ظلم اعمال شده علیه روس‌ها یکی می‌داند. او «قرون روس هراسی» را با قرن تحقیر چین برابر می‌داند. پوتین موضع ضد استعماری را بیان می‌کند و اتحاد جماهیر شوروی را به صراحت با فدراسیون روسیه برابر می‌داند.
غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
ولادیمیر پوتین با الحاق بخش‌هایی از اوکراین در روز جمعه نیرو‌هایی را به حرکت درآورد که روسیه را به یک کره شمالی غول پیکر تبدیل می‌کنند. این یک کشور پارانوئید، عصبانی و منزوی خواهد بود، اما برخلاف کره شمالی نسخه روسی در ۱۱ منطقه زمانی از دریای قطب شمال تا دریای سیاه و از لبه اروپای آزاد تا لبه آلاسکا با هزاران کلاهک هسته‌ای پراکنده خواهد شد.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروس خود در سوچی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد غرب آشکارا اعلام کرده اتحاد جماهیر شوروی را سرنگون کرده و اکنون نوبت سرنگونی روسیه است و مسکو از همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین برای پیوستن به روسیه حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر تأکید کرد: جهان به سوی نظم چندقطبی در حرکت است، اما کشورهایی که به دنبال حفظ سلطه و سیطره خود بر جهان‌اند، مخالف نظم جدید هستند.
رئیس جمهور روسیه امروز و پس از پایان نشست سران کشورهای عضو همکاری های شانگهای در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: ده ها سال است که ایده فروپاشی روسیه در غرب پرورش یافته است.
رئیس‌ جمهور روسیه امروز در سخنانی در نشست «مجمع اقتصادی شرق» تأکید کرد: تحریم‌ های غرب علیه روسیه، مسکو را به تهران نزدیک‌ تر می‌ کند.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست بین‌المللی امنیتی در مسکو با انتقاد شدید از سیاست‌های آمریکا و غرب تأکید کرد که هژمونی غرب در حال افول بوده و ناتو در حال سازماندهی خود در شرق است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ