سخنگوی پارلمان مجارستان می‌گوید که غرب با تلاش جهت تبدیل کردن اوکراین به پایگاهی ضد روسیه، اشتباه بزرگی را مرتکب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
صدراعظم آلمان امروز اعلام کرد: نمی‌خواهیم جنگ روسیه و اوکراین به‌جنگ میان روسیه و ناتو تبدیل شود.
تحلیل‌گر مسائل ژئوپلیتیک و تفنگدار سابق ارتش می‌گوید به علت محاسبات و رفتارهای اشتباه ناتو در آماده‌سازی ارتش اوکراین، نتیجه ضدحملات ارتش اوکراین فاجعه خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد اوکراین به کانون حضور مزدوران خارجی تبدیل شده است.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: تحریم ۵۰ساله پارلمان اوکراین علیه ایران به دلیل این است که کیف بازیچه غربی‌ها شده تا به این وسیله کشورمان را تحت فشارهای بیشتر قرار دهند.
نخست‌وزیر سابق اوکراین هشدار داد که رئیس‌جمهور آن از این کشور افغانستان جدید می‌سازد.
دولت اوکراین اکنون در دام سیاست سازش ناپذیر و به طور فزاینده غیر قابل دفاع خود گرفتار شده است.
استفاده از خودرو‌های زرهی AVLB بر پایه M۶۰ در دهه ۱۹۸۰ توسط نیرو‌های تفنگدار ویژه آغاز شد، اما طراحی پایه این خودرو بسیار قدیمی‌تر است. ارتش ایالات متحده اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ بود که از این طراحی استفاده کرد. اولین نمونه این خودرو زرهی که بر اساس تانک M۶۰ ساخته شده بود در سال ۱۹۵۷ وارد سرویس شد.
رئیس جمهور اوکراین بار دیگر بر اهمیت عضویت این کشور در ناتو و اتحادیه اروپا تاکید کرد.
فرمانده ستاد مشترک سازمان پیمان امنیت جمعی می‌گوید که اوکراین نقشی که غرب برایش تعیین کرده را به عنوان پایگاه آماد و تخلیه ضدروسی ایفا کرده و به «دژکوب» آمریکا علیه مسکو بدل شده است.
وزیر خارجه اسپانیا ابراز نگرانی کرده است که مبادا درگیری اوکراین به «افغانستان دوم» تبدیل شود.
علیرغم آن که مقام‌های امریکا و سایر مقام‌های غربی بینش کاملی از نحوه عملکرد سیستم‌های سفارشی اوکراین ندارند که تا حد زیادی بدان خاطر است که در حوزه میدانی حضور ندارند مقام‌ها و تحلیلگران هر دو می‌گویند اوکراین به یک میدان نبرد واقعی و آزمایشگاه راه حل‌های ارزان اما موثر تبدیل شده است.
نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی متعلق به ناتو تبدیل شده و نشست‌هایی که غرب در شورای امنیت درباره اوکراین برگزار می‌کند، «جشنواره ریاکاری» است.
نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که اوکراین به یک شرکت نظامی خصوصی متعلق به ناتو تبدیل شده و نشست‌هایی که غرب در شورای امنیت درباره اوکراین برگزار می‌کند، جشنواره ریاکاری است.
از باهموت به عنوان جهنم روی زمین یاد خواهد شد، با نوعی نبرد متعارف طاقت فرسا که از زمان جنگ کره بین دو کشور دیده نشده است. روسیه و اوکراین هر دو با  تلفات سنگین ادامه خواهند داد.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
رئیس پارلمان روسیه امروز در سخنانی تصریح کرد: اوکراین توسط ناتو اشغال شده و به مستعمره آمریکا تبدیل شده است.
کارشناس مسائل روسیه: این‌که تا چه اندازه این تحرک جدید روس‌ها می‌تواند به یک جنگ هسته‌ای تبدیل شود، می‌توان از بعید بودن چنین احتمالی سخن به میان آورد. چرا که نزدیکی محدوده سرزمینی اوکراین به روسیه، عملا امکان حمله هسته‌ای بزرگ را از این کشور سلب کرده است
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
«پسکوف» ضمن درخواست از غربی ها برای منتظر ماندن تا اعلام نتایج تحقیقات درباره حادثه نشت گاز از خطوط نورد استریم، تأکید کرد که آمریکا به سرعت درحال تبدیل شده به طرف اصلی نزاع در اوکراین است.
کشورهای غربی در قالب ناتو، بیشترین سهم را در تحریک اوکراین و آغاز منازعه نظامی با روسیه داشته اند و این واقعیت توسط اندیشمندان و شخصیت های برجسته غربی مورد تاکید قرار گرفته است.
وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه نفوذ واشنگتن بر کی‌یِف تمام مرزهای ممکن را رد کرده اعلام کرد آمریکا به‌تدریج به یکی از طرف‌های مستقیم جنگ اوکراین بدل می‌شود.
اوکراین در شرایطی قرار بود به درس عبرتی برای چین تبدیل شود و مانع از حمله چین به تایوان شود که در واقع به درس عبرتی برای آمریکا و متحدان اروپایی اش تبدیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ