آکادمی ایرانسل با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: چینی‌ها در برگزاری بازی‌های دانشجویان فراتر از انتظار عمل کردند و با زیرساخت‌های قوی توانایی برگزاری همزمان چند رویداد بزرگ را دارند.
صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت توانیر، رویداد تبادل فناوری در حوزه اصلاح الگوی مصرف انرژی برق را برگزار می‌کند.
طبق تقویم فدراسیون جهانی شمشیربازی، ایران به زودی میزبان یک دوره مسابقات بین‌المللی است؛ رویدادی که برگزاری آن در فاصله چند روزه تا بازی‌های آسیایی انتقاداتی را متوجه مسئولان مربوطه می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از برگزاری رویداد خانواده و فرهنگ عامه خبر داد و گفت: الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان نمایش داده خواهد شد.
منابع عبری از پخش سرود رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
رویداد «به‌هم‌رسانی درحوزه پرورش و ارتقای شناختی» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در باغ کتاب تهران برگزار می شود.
۹۰ جشنواره و رویداد گردشگری، فرهنگی و اجتماعی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
برلین امسال میزبان بازی‌های جهانی «المپیک ویژه» است. در بازی‌های «المپیک ویژه» ورزشکارانی شرکت می‌کنند که دارای اختلالات ذهنی هستند. حدود ۷۰۰۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور جهان گرد هم آمده اند تا در ۲۴ رشته ورزشی در طول بازی‌های جهانی المپیک ویژه ۲۰۲۳ با هم رقابت کنند. شعار بازی‌های امسال این است: «باهم شکست‌ناپذیریم». بازی‌های «المپیک ویژه» امسال با ایده‌ای تازه برگزار می‌شود. در این بازی‌ها نه تنها سه نفر اول مدال می‌گیرند، بلکه ورزشکاران دیگر نیز جوایزی را دریافت می‌کنند. این رویداد با بازی‌های پارالمپیک فرق دارد. پارالمپیک در هر دوره پس از بازی‌های المپیک برگزار شده و در آن ورزشکارانِ دارای معلولیت جسمانی شرکت می‌کنند. بازی‌های المپیک ویژه هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و دو دوره تابستانی و زمستانی دارد.
رویداد بزرگ صنایع دستی همزمان با افتتاحیه کمپین تابستانه باغ کتاب تهران با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قائم‌مقام باغ کتاب تهران برگزار شد.
همزمان با برگزاری اختتامیه نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول، از تیم‌های منتخب تقدیر شد.
حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
برگزاری رویداد ایده‌پردازی «تهران‌دخت» ویژه فعالان حوزه نوجوان آغاز شد و تا 20 خرداد ادامه دارد.
تنیس ساحلی، دومین مسابقه رویداد ملی بازی‌های ساحلی کیش گیمز ۲۰۲۳‌ است که از اول تا چهارم خرداد در کیش برگزار می‌شود.
رویداد FUN RUN با حضور نمایندگان شورای المپیک آسیا، بازی های آسیایی هانگژو، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار شد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) در سال جدید خبر داد.
رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس) همزمان با رویداد اینوتکس در اردیبهشت ماه برگزار می شود.
ستاد برگزاری بازی‌های پاریس ٢٠٢۴ از پیکتوگرام‌های رسمی این رویداد رونمایی کرد.
رویداد تخصصی «بازی‌های دیجیتال»، به همراه رویداد بازی‌سازی «گیم جم»، با معرفی سرویس «راویتو» ایرانسل برای فعالان حوزه گیم، توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.
آکادمی ایرانسل با هدف بررسی ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو در زیست‌بوم بازی‌های دیجیتال، رویداد تخصصی بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تاریخ برگزاری دو رویداد ورزشی در جزیره کیش را اعلام کرد.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.
نخستین دوره رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ