آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان این ایمان را هدف قرار داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که بعد از طرح قانون بانک مرکزی دومین طرح مجلس یازدهم برای اصلاح نظام بانکی است در ۱۳ فصل و ۹۰ ماده تدوین شده و در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد.
حزب تمدن اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد شهدای مظلوم هفتم تیر بیانیه‌ای صادر کرد.
قالیباف گفت: امروز در حوزه حکمرانی نیازمند تحول هستیم، حکمرانی نو به معنای حرکت مبتنی بر حقانیت انقلاب اسلامی، اصالت جمهوری اسلامی و ایمان و باور به نظریه ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی است
کسی که جرم می‌کند باید با جرمش برخورد کرد ولی شما نمی‌توانید از حقوق دیگر محرومش کنید. این مملکت برای همه است و هرچه بیشتر افراد را به خیمه انقلاب و نظام بیاوریم به نفع کشور و به خصوص به نفع اسلام است. امروز که ما چهره‌های خشن و نامناسبی را از اسلام در دنیا می‌بینیم، ایجاد این تمایز خیلی مهم است. تفاوت بین امام و طالبان این است که امام می‌گوید «جمهوری اسلامی» جای نظام شاهنشاهی باشد. وقتی می‌گویید «جمهوری» یعنی می‌پذیرید که در دنیای امروز زندگی می‌کنید.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: مردم ما در این ۴۳ سال با همه توطئه‌ها، نفوذها و نفوذی‌ها و سختی‌ها مقابله کردند و مردانه ایستادند چراکه هدف دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: محوریت ولایت است و آینده از آن اسلام و نظام جمهوری اسلامی است و بنابراین جایی برای نگرانی نخواهد بود.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا نهاد مردمی و برخواسته از اراده مردم و به نوعی مردمی‌ترین ساختار در نظام جمهوری اسلامی است.
اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه ما اصلا در نظام جمهوری اسلامی، نظام سرکوب نداریم. نظام روشنگری داریم می‌گوید: لذا شما می‌بینید در نهایت آزادی شما هرچه می‌خواهید می‌پرسید و من هرچه می‌خواهم جواب می‌دهم.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آنچه می‌تواند عامل مؤثری برای تداوم نظام جمهوری اسلامی باشد، موقعیت و جایگاه واقعی آن در داخل کشور و در میان مردم است. مردم اگر با نظام باشند، قطعاً می‌ماند و اگر با آن نباشند بدون آنکه نیازی به اقدام براندازانه از خارج باشد، سقوط خواهد کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جنگ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران ترکیبی و اقتصادی است و دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را طراحی کردند
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با قدرتمند شدن حل می‌شود و نه با مذاکره، گفت: ماهیت جمهوری اسلامی با نظام سلطه در تعارض است.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با بیان اینکه مرزبانان سینه های ستبر و چشم های بیدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن می خواهد ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم.
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، اساس بر آن است که مردم در جریان گردش اطلاعات قرار گیرند، گفت: در قانون اساسی و قوانین موضوعه مقرر شده که مردم باید در جریان قرارداد‌ها و پیمان‌ها و نیز فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی قرار گیرند، مگر آن مواردی که به تعبیر امیرالمومنین علی (ع) احتمال سوء استفاده دشمن از آن‌ها وجود دارد.
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در کوران جنگ‌ها، حوادث و فتنه‌ها با تکیه بر سرمایه‌های عظیمی همچون بسیج، جهانیان را مقهور اراده خلل ناپذیر و عزم راسخ خود کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:رفع آسیب‌های اجتماعی یکی از کلان پروژه‌های نظام جمهوری اسلامی است.
رشت- فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه شیوه های دشمن برای ضربه به نظام و انقلاب تغییر کرده است، گفت: وحدت نقش کلیدی در حل مشکلات امروز جامعه است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست.
معاون اول دادستان کل کشور: بعضا کسانی را داریم که از این نظام حقوق می‌گیرند و علیه همین نظام تبلیغ می‌کنند.
عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: همه مدیران اجرایی و رسانه‌ای باید متوجه باشند که امروز جمهوری اسلامی ایران در معرض جنگ ترکیبی و شناختی جبهه معارض قرار گرفته و پایه ثابت آن رسانه و قوای ادراک است.
اهواز- سخنگوی سپاه گفت: انتظار نظام جمهوری اسلامی از خبرنگاران خوزستان بیشتر است و نباید شاهد هم‌نوایی برخی از خبرنگاران با خط عملیاتی دشمن باشیم
وزارت صمت از سازمان بازرسی کل کشور تذکر گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ