رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- معاون اول رئیس جمهور در پیامی در گذشت مادر سرلشکر شهید علی هاشمی را تسلیت گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام درگذشت مادر شهید والامقام سرلشکر علی هاشمی را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسین قربانی دستجردی پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر احمد، محمد و قاسم را به خانواده محترم این پدر فداکار تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت ام‌الشهداء مرحومه شهربانو عباس آزاد، مادر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت همشیره دکتر سیدعباس صالحی نماینده ولی‌فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات و صبیه عالم وارسته مرحوم آیت‌الله میرزا حسن صالحی را به خانواده محترم و بستگان معزز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور و نخست وزیر هند، سانحه ناگوار و فاجعه‌بار تصادف قطار در ایالت اودیشا و جان باختن و مجروح شدن جمعی از شهروندان آن کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‌الله محمدتقی مجلسی را به حوزه‌های علمیه، مردم قدرشناس اصفهان، شاگردان، علاقه‌مندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج علی دقیقی کاشانیان، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت یار دیرین امام و رهبری، حاج علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت.
امیر دریادار حبیب الله سیاری طی پیامی درگذشت برادرِ علی اکبر صالحی، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و وزیر پیشین امور خارجه کشور را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه مرحوم حسن غفوری‌فرد، درگذشت وی را به خانواده و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.
رئیس جمهور در دو پیام جداگانه درگذشت همسر شهید مطهری و مرحوم اسماعیل احمدی را تسلیت گفت.
در پی درگذشت مرحوم استاد دکتر سیدمحمد هاشمی، دکتر محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور پیام تسلیتی صادر کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی شهادت مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت خاش را تسیلت گفت.
رئیس جمهور درگذشت استاد اسفندیار قره‌باغی را به خانواده، شاگردان، اهالی فرهنگ و هنر و به‌ویژه مردم تبریز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر عسگری، مهدی و علی رحیمی‌کناری را تسلیت گفت.
رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت همشیره مشاور مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی به مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، درگذشت خواهر وی را تسلیت گفت.
طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت شاعر پرآوازه ایران مرحوم امیر هوشنگ ابتهاج را به خانواده، جامعه فرهنگی و هنری و مردم ادب‌پرور ایران تسلیت گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ