رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کلنگ زنی ساخت پارکینگ شهید باقری در منطقه ۱۸ تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
وزیر کشور گفت: هیچ مشکلی از نظر امنیتی در مرزهای کشور نخواهیم داشت.
رئیس قوه قضائیه گفت: اعتقاد ما آن است که در قضیه مرتکبان ناهنجاری‌های اجتماعی تا آنجا که ممکن است باید رویه اصلاح را در پیش گرفت.
در دیدار سوپرکاپ بین تیم‌های بایرن مونیخ و لایپزیش، بایرن گل سوم را از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. اتفاقی که یک فریم تکراری از بازی‌های این تیم محسوب می‌شود.
اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری از آن‌ها سوءاستفاده کرده؟
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
تبریز- با اعلام باشگاه تراکتور، مشکل حضور بازیکنان جدید تراکتور از هفته اول لیگ برتر برطرف شد.
با حل شدن مشکلات حضور مهدی هاشمی نسب در استقلال، او به زودی به کادرفنی آبی ها اضافه می شود.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید جردن هندرسون بعد از انتقال به الاتفاق عربستان نگران خط خوردنش از تیم ملی به دلیل این انتقال بوده است.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: از ابتدای امسال تا دو روز گذشته، بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
معاون سازمان انرژی اتمی گفت: با استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای می‌توان بخشی از ابربحران‌ها مانند کمبود آب شیرین و یا پساب‌های صنعتی را حل کرد.
فابینیو تست‌های پزشکی باشگاه الاتحاد را پشت سر گذاشت.
محمد محبی به دلیل مشکل در ثبت قرارداد بازیکنان جدید روستوف، نتوانسته است برای این تیم به میدان برود.
رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت‌های خود از تلاش برای تسریع روند خروج بازیکنان صحبت کرده است.
مسئول کمیته نقل و انتقالات در گفتگویی اعلام کرد که بازیکنان لژیونر، سهمیه آزاد نخواهند شد.
سایت اتلتیک می‌گوید در روند انتقال فابینیو از لیورپول به الاتحاد عربستان مشکلاتی ایجاد شده که احتمالا مانع حضور او در لیگ عربستان خواهد شد.
ملی‌پوش قایقرانی ایران برای حضور در اردوی یک ماهه روسیه با مشکل مواجه شده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر مردم کن خانه خود را 120 متر بسازند و پارکینگ خود را تامین نکنند سکونتگاه‌هشان به مشکل می‌خورد.
وزیر صمت گفت: وضعیت امروز خودرو قابل دفاع نیست اما از سال گذشته بهتر است. مشکل قطعات خودروهای کف پارکینگ طی سال گذشته حل شد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار وزیر کشور بر لزوم ورود دولت برای رفع مشکل تأمین پارکینگ زائران در مشهد تأکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ