مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا ، طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. زائران نجف و کربلا (عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره مند می شوند.
شرط سفر هوایی گردشگران خارجی به ایران برای داشتن کارت واکسن، اگر تا کنون کم و بیش وجود داشت؛ اکنون به صورت رسمی برداشته شد.
ارمنستان توافقنامه سفر بدون ویزا با استفاده از کارت شناسایی با گرجستان را تصویب کرد.
احمد راستینه هفشجانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح گزارش سوال نماینده شیراز و زرقان از سجادی گفت: سوال نماینده مردم شیراز و 44 نفر از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفر های استانی رئیس جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درخصوص ساخت تأسیسات ورزشی است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است با دستور کار آماده‌سازی مقدمات سفر «نارندرا مودی» نخست وزیر هند به واشنگتن ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه به دهلی‌نو برود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
در جریان سفر وزیر خارجه کشورمان به روسیه، سامانه صدور کارت هوشمند ملی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو افتتاح شد.
شرکت تپسی، سرویس سفر اشتراکی لاین را برای کاربران تهران فعال کرد. این سرویس، امکان استفاده همزمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند. در تپسی‌لاین، دو مسافر که مبدا و مقصد نزدیک بهم دارند همسفر می‌شوند و هزینه سفر، برای مسافر  تا ۳۰ درصد کمتر از حالت عادی خواهد بود.
سفر اخیر رئیس جمهور ایران به چین را می‌توان تلاشی از سوی رئیس جمهور چین برای ترغیب واشنگتن به کاهش موضع تهاجمی فزاینده خود در قبال چین قلمداد کرد.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
کارت هدیه سفر، انتخابی برای تسهیلات رفاهی همکاران
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
شرط «کارت واکسن» برای سفر به عراق لغو شد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدیرعامل استقلال فردا به جزیره کیش سفر می‌کند تا در جلسه خصوصی سازی حضور یابد.
هم زمان با سفر رییس جمهور به نیویورک، بخش صدور کارت ملی ایرانیان مقیم آمریکا توسط دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن راه اندازی شد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به خبر مهاجرت فرزند خود گفت: سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیان است و در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد.
پیاده روی اربعین که سالانه میلیون‌ها ایرانی عاشق اهل بیت را راهی کربلا می‌کند، به نوعی بزرگترین همایش ورزش همگانی در دنیا نیز محسوب می‌شود که مردم به صورت خانوادگی یا جمع دوستان عازم می‌شوند و نیازمند وسیله ارتباطی همراه با هم هستند
ویژگی اصلی تبلت جدید بلک ویو تب ۱۳ پشتیبانی از فناوری اینترنت SIMO می‌باشد. این تبلت با استفاده از فناوری داده‌های مجازی SIMO می‌تواند حتی بدون سیم کارت یا شبکه وایفای به اینترنت متصل شود. این دستگاه برای مسافرانی که در سفر به هر کشور جدید، قصد ندارند سیم کارت خود را تعویض کنند مناسب می‌باشد.
مهاجم تازه وارد آبی پوشان در سفر به انزلی استقلال را همراهی خواهد کرد.
طبق اعلام ستاد مرکزی اربعین، صرفاً کسانی می‌توانند برای سفر اربعین اقدام کنند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل دو دُز واکسن و در صورت گذشت شش ماه از دز دوم، دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند.
در ۶ خردادماه خبر‌های بسیار مهمی پیرامون اقتصاد و بورس منتشر شد که از بین آن‌ها ده خبر شاید برای بورس بیشتر از سایر اخبار حائز اهمیت بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ