مدیرعامل استقلال فردا به جزیره کیش سفر می‌کند تا در جلسه خصوصی سازی حضور یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امسال برای اولین بار دولت اقدام به اعطای وام سفر اربعین کرده است،اگر چه این کار قابل تقدیر است اما ظاهر امر نشان می دهد وضعیت پرداخت این وام عادلانه نیست.
سامانه «اولین موکب» با هدف تسهیل سفر اربعین حسینی توسط یک شرکت عضو مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس راه اندازی شد.
تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به تبریز پولدار می شود.
«ثور» نخستین کسی است که به دور دنیا و تمام کشورهای جهان بدون بازگشت به خانه سفر کرد.آقای پدرسون در وبلاگ خود نوشت: «سه نفر تا کنون توانسته‌اند به هر کشوری دوبار سفر کنند. دونفر تا به امروز از تمام کشورها بدون بازگشت به خانه‌شان در میانه سفر، بازدید کرده‌اند و امروز، یک نفر توانست بدون پرواز به تمام کشورهای دنیا سفر کند. چه می‌توانم بگویم؟ برای نفر دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.»
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
رسانه‌های عبری از مقدمات مذاکرات پشت‌پرده میان آنکارا و تل‌آویو برای سفر قریب‌الوقوع بنیامین نتانیاهو به ترکیه خبر دادند.
دیدار‌های دوجانبه با مقامات عربستانی و حضور و ایراد سخنرانی در نشست‌های بانک توسعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف این سفر است.
حمید مطهری امروز برای بررسی شرایط زمین تمرین، ورزشگاه محل مسابقات کافا و محل اسکان تیم ملی، راهی قرقیزستان شد.
پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست سید ابراهیم رئیسی در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ و برگزاری اولین جلسه کابینه در ۴ شهریور ۱۴۰۰، رئیس و اعضای دولت سیزدهم برای انجام سفرهای استانی و حضور در مناطق مختلف کشور متعهد شدند.رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ و در دومین سال ریاست خود بر قوه مجریه ۱۶ سفر استانی انجام داد.
اسماء اسد از زمان از آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تاکنون هیچ سفر خارجی نداشت.
حسین شریعتمداری نوشت: بی‌تردید اطلاعاتی که آقای گروسی از «اساتید دانشگاه‌ها، محققان، پژوهشگران و صاحب‌نظران فناوری هسته‌ای کشورمان» به دست آورده است، بی‌کم و کاست در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت!
وزیر خارجه اردن امروز وارد دمشق شد تا درباره موضوعات انسان دوستانه و دیگر موضوعات با مقامات سوری به گفتگو بپردازد.
جو بایدن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش به مرز مکزیک سفر کرد تا با مسئله بحران مهاجرت که نقطه ضعف عمده داخلی‌اش است، مقابله کرده باشد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
نخست وزیر عراق در دیدار با پادشاه اردن روابط دو کشور و راه‌های گسترش آن و نیز تحولات منطقه را بررسی کرد.
نخست وزیر عراق در اولین سفر خارجی خود امروز به امان رفت و با شاه اردن دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که آنتونی بلینکن قرار است به زودی برای اولین بار برای گفتگو درباره بحران هائیتی و سایر مسائل بین المللی با رهبران کانادا  دیدار کند.
رییس فدراسیون فوتبال اولین سفر استانی خود را بعد از موفقیت در انتخابات انجام داد و به مازندران رفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از اقدامات رئیس جمهور تاجیکستان در گسترش زبان فارسی تقدیر و با اشاره به اولین سفر خارجی آقای رئیسی به تاجیکستان تأکید کردند: انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
چهارمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ