شرکت تپسی، سرویس سفر اشتراکی لاین را برای کاربران تهران فعال کرد. این سرویس، امکان استفاده همزمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند. در تپسی‌لاین، دو مسافر که مبدا و مقصد نزدیک بهم دارند همسفر می‌شوند و هزینه سفر، برای مسافر  تا ۳۰ درصد کمتر از حالت عادی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تپسی از ورود به حوزه «سرویس مدارس» خبر داد
تپسی از ورود به حوزه «سرویس مدارس» خبر داد
براساس گزارش ماهانه منتشر شده تپسی در سامانه کدال مجموع درآمد این شرکت در چهارماهه سال جاری به ۲۹۴ میلیارد تومان رسیده که بیانگر رشد ۹۰ درصدی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
«تپسی پک» جدیدترین کسب و کار تپسی در حوزه ارسال مرسوله، در اپلیکیشن تپسی در دسترس عموم قرار گرفته است. این سرویس، تفاوت‌هایی نسبت به ارسال مرسوله با پیک موتور و خودرو دارد که آن را نسبت به سرویس‌های مشابه، متمایز می‌کند.
سفرهای بین شهری، سرویسی جدید از تپسی است که به کاربران امکان می‌دهد به راحتی از شهری به شهر دیگر سفر کنند. این سرویس که از شهریور ماه 1401 به  سرویس‌های تپسی اضافه شده است،‌ تا پایان تعطیلات نوروز رشد 5 برابری تعداد سفر را تجربه کرده است.
مطابق رای جلسه ۵۵۵ شورای رقابت، شرکت اسنپ به رویه ضد رقابتی محکوم شده است.
پیش‌ثبت نام واگذاری سهام تپسی به رانندگان به زودی آغاز می‌شود
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
مسیر پیش روی تپسی در سال آینده/ مزیت رقابتی مهم برای تپسی
آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
تپسی در جدیدترین اقدام توسعه‌ای خود، از راه‌اندازی یک کسب و کار جدید در حوزه فروش آنلاین لوازم جانبی و قطعات یدکی خودرو خبر داد.
تپسی در سال 1401 ماهانه به‌طور میانگین نزدیک به 47 میلیارد تومان درآمد داشته است.
محدودیت انجام معامله توسط سرمایه گذاران حرفه ای در نماد تپسی از امروز چهارشنبه 21 دی ماه اعمال نخواهد شد.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در نیمه نخست سال جاری به سود خالصی معادل 20 میلیارد تومان دست یافت.
تپسی یکی از سریع‌ترین پذیره‌نویسی‌های تاریخ فرابورس را رقم زد
فاز دوم سهام شرکت پیشگامان و دانش آرامیس (تپسی) برای عرضه به میزان ۱۰ درصد از کل سهام شرکت از امروز ۱۸ مهرماه پذیره نویسی می‌شود که این رقم معادل ۲۴۶ میلیون سهم قابل عرضه برای متقاضیان در بازار سرمایه خواهد بود. جزییات این عرضه را در این مطلب می‌خوانیم.
مدت پذیره‌نویسی عمومی از اول وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۸ مهرماه سال جاری شروع و تا پایان وقت اداری تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
"تپسی" در ۶ ماه نخست سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ توانست تقریباً کل درآمدی که در سال مالی گذشته شناسایی کرده بود را پوشش دهد.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و پس از عرضه متوقف گردید. زمزمه بازگشایی این نماد شنیده می شود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
سفیران تپسی در ازای روشن کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.
گروهی از فعالان بازار عدم ارائه اصلاحیه بودجه به مجلس را به اختلاف نظرها میان تیم اقتصادی دولت مربوط می‌دانند. حتی شایعاتی مبنی بر مخالف سازمان برنامه و بودجه شنیده شده است.
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.
تداوم بارش باران در بیشتر استان‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ