رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع تیراندازی در شهری ساحلی در ایالت کالیفرنیا، دست‌کم ۷ نفر کشته شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع رانش‌زمین در گرجستان، ۷ نفر کشته و ۳۵ تَن مفقود شدند.
بر اساس اعلام اورژانس تهران، سه نفر از آنها به بیمارستان بهارلو و چهار نفر نیز به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: نیروهای اورژانس ۷ نفر را به دلیل مسمومیت الکلی به بیمارستان منتقل کردند.
رشت- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اشتغال هفت هزار نفر در بخش صنایع معدنی استان گفت: ۷۱ محدوده معدنی در گیلان از طریق مزایده در مرحله واگذاری قرار دارد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان وقوع یک فقره قتل بر سر جای پارک خودرو در گلستان را تائید کرد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد
آتش سوزی در یک ون مسافربری در شرق پاکستان باعث کشته شدن ۷ نفر از جمله دو کودک شد
دادستانی آلمان دستور بازداشت برخی افراد را به دلیل تلاش برای تشکیل گروه تروریستی مشابه داعش صادر کرد.
مقام محلی روسیه در استان خرسون گفت: «تا پایان ۱۰ ژوئن، تقریباً ۷۰۰۰ نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون (۳۲۳ نفر از آن‌ها کودک، ۱۱۲ نفر با محدودیت حرکت) بیرون کشیده شدند که تقریباً شامل ۹۰۲ نفر در روز بوده است. از این تعداد نیز حدود ۱۵۰۰ نفر مردم در مراکز اسکان موقت هستند.»
لیست بزرگسالان پرسپولیس با آنچنان بی‌نظمی و ناهمگونی مواجه شده که شاید سامان‌بخشی به آن کار ساده‌ای در پنجره پیش رو نباشد.
دادستانی فدرال آلمان از بازداشت ۷ نفر در چارچوب عملیات علیه شبکه تامین مالی گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.
معظمی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان داده است که این کلاهبرداران به هیچ عنوان سوالات را در اختیار قرار نمی‌دهند، گفت: برخی از کلاهبرداران نیز هستند که در این حوزه فعال هستند و بعضا سوالات مربوط به سال‌های قبل و سوالاتی را که زمان امتحان گذشته را در اختیار افراد قرار می‌دهند و کلاهبرداری می‌کنند و پول‌هایی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: ۷ نفر در جریان فروش سوالات امتحانات نهایی شناسایی شده اند.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
مائوریتزیو ساری پس از شکست مقابل تورینو از عمکرد داور مسابقه انتقاد کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته گذشته، شش حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث هفت نفر کشته شدند.
یکی از شطرنجبازان ایران درحالی در آستانه استاد بزرگی قرار گرفته که شطرنج ایران پیش از این هم استاد بزرگان زیادی دراختیار داشته که البته بعضا دیگر زیر پرچم کشورمان قرار ندارند.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر بجستان گفت: هفت نفر بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و ۴۰۵ در محور بجستان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است که ۷ هزار نفر در جام بازیهای الکترونیک شرکت کنند.
جمعیت هلال احمر نشت گاز و گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در منطقه کردستان-دهگلان سبب مسمومیت ۷ نفر شد.
شهردار تهران طی احکامی جداگانه هفت نفر از مدیران شهری را ابقا کرد.
آمار‌ها نشان می‌دهد که تا سال ۱۴۲۰ بیش از ۲۵ درصد به آمار جمعیت سالمند اضافه می‌شود و رشد جمعیت سالمندی در کشور ابتلا به دمانس را نیز افزایش می‌دهد. در ایران پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا سال ۱۴۳۰بیش از ۳میلیون بیمار آلزایمری در ایران خواهیم داشت.
سازمان اطلاعات سپاه شهرستان رباط کریم طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تبعه خارجی و ۶ نفر لیدر داخلی که در جهت ایجاد آشوب در شهرستان فعالیت داشتند توسط نیروهای این سازمان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان البرز: هزینه توزیع سلاح توسط دشمنان باورنکردنی است، از طرفی شبکه‌های معاند به صورت ویژه به موارد این چنین می‌پردازند فلذا اگر سالی یکبار این اتفاق هم بی‌افتد شرایط رسانه‌ای بیگانگان را در بر خواهد گرفت.
فرماندار باخرز در جنوب شرقی خراسان رضوی گفت: قبلا به دلیل ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، در روز‌های تاسوعا و عاشورا تفرجگاه ارزنه باخرز تعطیل شده بود و جمع محدود گردشگران در روز عاشورا از مسیر انحرافی به این تفرجگاه رفته بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ