جمعیت هلال احمر نشت گاز و گاز گرفتگی در یک منزل مسکونی در منطقه کردستان-دهگلان سبب مسمومیت ۷ نفر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
بر اساس اعلام اورژانس تهران، سه نفر از آنها به بیمارستان بهارلو و چهار نفر نیز به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: نیروهای اورژانس ۷ نفر را به دلیل مسمومیت الکلی به بیمارستان منتقل کردند.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از عملیات اورژانس برای نجات چند شهروند که با گاز کلر در استخر مسموم شده بودند، خبر داد.
این منبع آگاه تاکید کرد: در تحقیقات ‌اولیه مشخص شد که این افراد بدون استناد و داشتن مدارک قانونی ‌و صرفا با هدف ایجاد التهاب و آشوب در استان سیستان وبلوچستان دست به انتشار این شایعه زده بودند که پرونده قضایی برای آنها تشکیل شده است.
حسین پور با عنوان اینکه تا این زمان ۱۱ نفر بدلیل مسمومیت با الکل راهی بیمارستان شده اند گفت: از این تعداد ۶ نفر با رضایت شخصی مرخص، ۲ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو بستری اند و ۳ نفر دیگر با علائم تاری دید و سرگیجه در بخش بستری و تحت نظر هستند.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
متهم اصلی این پرونده با همکاری دخترش مواد سمی را تهیه کرده بود و در ۷ مدرسه لار برای مسمومیت دانش آموزان استفاده می‌کردند.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان ضمن تأیید خبر مسمومیت دانش‌آموزان این مدرسه دخترانه، اظهار کرد: صبح امروز در مدرسه پیام شاهد، تعدادی از دانش‌آموزان پس از استشمام بو و اظهار سوزش گلو از مسئولان مدرسه درخواست بررسی و معاینه را داشتند و پس از آن مسئولان مدرسه برای کسب اطمینان از سلامت دانش‌آموزان با اورژانس تماس گرفتند و موضوع را بررسی کردند، بلافاصله پس از حضور اورژانس ۱۵ نفری که اظهار داشتند سوزش گلوی بیشتری دارند به مراکز درمانی منتقل شدند.
شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
گروهی از والدین دانش آموزان قمی صبح امروز سه شنبه درپی ماجرای مسمومیت دانش آموزان مقابل فرمانداری تجمع کردند. سریال مسمومیت دانش آموزان قمی از ۹ آذرماه شروع شد و در یک هنرستان رخ داد و منجر به مسمومیت ۱۸ دانش اموز شد. ۲۲ اذرماه در همین مدرسه مجددا این اتفاق رخ داد و ۵۱ نفر دیگر دچار مسمومیت شدند.
احسان ریخته گر با بیان اینکه ۱۱ نفر از این افراد در طی ۲۴ ساعت گذشته دچار علائم مسمومیت شده اند، بر رعایت نکات ایمنی در داخل چادر‌هایی گرمایش آن‌ها با بخاری‌های نفتی یا گازی است تاکید کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از نجات جان ۱۰ نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.
به گزارش پنجشنبه سازمان اورژانس یزد این حادثه ساعت سه و ۳۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در ساختمان آموزش و پرورش قدیم (خانه معلم ابرکوه) رخ داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران درباره تعداد افرادی که طی ۱۸ تا ۲۵ آذرماه دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند گفت: در این بازه زمانی ۹۵ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متاسفانه این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.
رئیس اورژانس تهران گفت: در هفته گذشته ۹۵ نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که متأسفانه این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حادثه اول ساعت ۳:۲۹ بامداد امروز یک مورد تماس درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن با سامانه ۱۱۵ اورژانس گرفته شد که بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز همچنین حادثه دیگری درباره مسمومیت با گاز منوکسید کربن به اورژانس اطلاع داده شد که این حادثه در محدوده اشرفی اصفهانی بلوار پونک اتفاق افتاده بود.
صالح طبری ادامه داد: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 2419 مورد حوادث ترافیکی و 16442 مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
با شروع فصل سرد سال و راه اندازی و استفاده از وسایل گرمایشی، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص خطر مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن به هموطنان هشدار داد .
وضعیت ۲ نفر از بیماران وخیم است و در شرایط کما هستند و یک نفر دیگر نیز، در حال طی کردن مراحل درمانی است.
احتمال می‌رود فروشنده‌ها چند نمونه قهوه را ترکیب کرده باشند که این امر موجب افزایش کافئین موجود در آن و در نتیجه مسمومیت مصرف کنندگان شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ