رئیس فدراسیون هندبال ایران با مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون بین‌المللی هندبال دیدار و گفت‌گو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی پیشنهاد نجومی الهلال برای کیلیان امباپه را قبول کرده و ستاره فرانسوی هیچ راهی جز جدایی ندارد.
یحیی گل‌محمدی اعلام کرد تمرینات پیش فصل سرخپوشان از 7 تیر آغاز می‌شود.
با اعلام رسمی سازمان لیگ پرتغال، مهدی طارمی در ترکیب تیم منتخب فصل گذشته لیگ این کشور قرار گرفت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
کمیسون عالی انتخابات ترکیه نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را تأیید و پیروزی رجب طیب اردوغان را با کسب ۵۲.۱۸ درصد آرا رسما اعلام کرد.
رسول خطیبی اعلام کرد می‌خواهد دوباره به مربیگری برگردد و علاقه‌ای به ادامه فعالیت به عنوان مدیرعامل در فوتبال ندارد.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
کارملو آنتونی، فوق ستاره سابق بسکتبال NBA به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد.
عملکرد و مدارک باشگاه نساجی مازندران برای اخذ مجوز حرفه‌ای تایید شد.
دادگاه فدرال ایتالیا باشگاه یوونتوس با کسر ۱۰ امتیاز از رقابت‌های این فصل سری A محروم کرد.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: رای دادگاه لاهه تازه صادر شده است و باید این رای را به مرکز امور حقوقی بین المللی ابلاغ کنیم تا به طرف آمریکایی پیشنهاد دهند و با نماینده طرف مقابل وارد مذاکره شوند. وی افزود: مذاکرات با امریکا در خصوص پرداخت خسارت برخی اموال مسدود شده، صرفا به معاونت حقوقی مربوط می‌شود و ذیل وزارت امور خارجه تعریف نمی‌شود.
اعلام رسمی داوران هفته ۲۹ لیگ برتر از سوی خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بوژیدار رادوشویچ دریافت پول واریزی از باشگاه را تایید کرد و خطر جریمه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ پیشنهادی به محمد دادکان برای مدیرعاملی پرسپولیس وجود نداشته است.
مونتلا که چهره ای نام آشنا برای اهالی فوتبال به حساب می آید،دو بار پیشنهاد رسمی تیم ملی ایران را رد کرد و اعلام کرد قصدی برای ترک تیمش ندارد و نمی خواهد به ایران بیاید.
شیخ جاسم بن حمد قطری و سر جیم رادکلیف انگلیسی برای خرید منچستریونایتد پیشنهادهای‌شان را به طور رسمی اعلام کردند.
شورای صنفی دانشگاه شریف اعلام کرد: در نتیجه پیگیری‌های صنفی در راستای تحقق هرچه بهتر منشور اجتماعی دانشگاه، در زمینه شفاف‌سازی روند رفع ممنوع‌الورودی دانشجویان، فرآیندی به معاونت دانشجویی پیشنهاد شد که مورد تایید نیز قرار گرفت. در نتیجه از این پس روند رفع ممنوعیت ورود دانشجویان به صورت رسمی مشخص شده است.
فیفا تعداد سهمیه‌های قاره‌ها برای جام جهانی 2026 که در آمریکا و کانادا و مکزیک با حضور چهل و هشت تیم برگزار می‌شود را اعلام کرد.
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران به هیات دولت پیشنهاد داد: در صورت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در بازی امشب، فردا چهارشنبه به عنوان تعطیلی رسمی اعلام شود.
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران به هیئت دولت پیشنهاد داد در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه امشب مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا در چارچوب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیروز شود، فردا چهارشنبه را تعطیل رسمی اعلام کند.
جولان گرد و خاک در نقاط مختلف کشور
مبلغ تمدید قرارداد سلمانی اعلام نشده است اما زردپوشان قطعا رقمی بالاتر از پیشنهاد استقلال برای حفظ این ستاره جوان خود خرج کرده‌اند که می تواند عددی نجومی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ