امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هشدار داده شد اگر در خصوص نهاد رسمی ایران اقدامی شود پاسخ ایران قوی و موثر و متقابل خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد
طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) اعضای باند جوانان محلات مشهد که در ایام اغتشاشات از طریق فضای مجازی مشغول آموزش و شبکه سازی در بین مردم برای براندازی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان کل کشور از بررسی پرونده‌های عفو در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) درسازمان اطلاعات سپاه استان قم، تعدادی از سرشبکه‌های اصلی فعال درفضای مجازی که نقش هدایتگری برای انجام اقدامات مخل امنیت شناسایی ودستگیر شدند.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگرچه در زمان جنگ همه حکومت‌ها از صدام حمایت می‌کردند، اما درواقع انکار می‌کردند؛ اما در اغتشاشات اخیر همه به نحو شفاف علیه ما متحد شدند.
با رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان تعدادی از لیدرها و فعالان اغتشاشات شهرک اکباتان دستگیر شدند.
در پی رصد و شناسایی سربازان گمنام امام زمان (عج)، عناصر مرتبط با اغتشاشات کمالشهر دستگیر شدند. / مهر
رشت-فرمانده فراجا با اشاره به اینکه خویشتنداری حافظان امنیت در اغتشاشات اخیر از صبر و هوشمندی آنها است، گفت: توان و اقتدار نظامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است.
سه تیم مرتبط با گروهک نفاق در جریان اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فرزندان برخی نمایندگان در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند و گروه دیگری تابعیت دوگانه دارند، آیا شورای نگهبان این موضوع را برای انتخابات سال آینده لحاظ می کند؟ گفت: برای انتخابات عجله دارید و زمان زیادی باقی مانده و مبنای ما قانون است و تا ان زمان باید دید قانون انتخابات چگونه است.
کیهان نوشت: ایجاد اغتشاش و تنش با موضوع زنان درجمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد و خود به نقطه ضعف دشمن در طراحی توطئه تبدیل می‌شود.
کیهان نوشت: ایجاد اغتشاش و تنش با موضوع زنان درجمهوری اسلامی به سرانجام نمی‌رسد و خود به نقطه ضعف دشمن در طراحی توطئه تبدیل می‌شود.
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
وزارت ارتباطات اعلام کرد: از زمان شروع اغتشاشات به هیچ‌وجه قطعی کامل اینترنت در کشور رخ نداده است و طی یک ماه گذشته تمام سرویس‌های داخلی بدون هیچ اختلالی مشغول خدمات رسانی بوده اند.
فیلمی از اقدامات یگان ویژه در کمک به مردم و برقراری امنیت در زمان اغتشاشات را مشاهده می‌کنید.
محسنی اژه‌ای گفت: افرادی که در جریان اغتشاشات اخیر، در زمره عناصر کم‌گناه گنجانده می‌شوند شامل سه مرحله ارفاق می‌گردند؛ در مرحله نخست با تمهیدات اندیشیده شده و تبدیل قرارها، این افراد تا زمان برگزاری دادگاه آزاد می‌گردند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان، آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر به طور ویژه پروژه کشته‌سازی را پیش می‌برند، اظهار کرد: دشمنان به شکل بی‌سابقه با همه ظرفیت‌های خودشان به صورت آشکار و غیر آشکار به میدان آمدند؛ دشمنان ما امروز هیچ ابایی ندارند که اعلام کنند که همه ظرفیت‌های مالی و رسانه‌ای خودشان را برای بی‌ثبات‌سازی ایران به کار گرفته‌اند.
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: از این به بعد دستگیرشدگان صحنه اغتشاشات، تا زمان محاکمه دیگر به هیچ وجه آزاد نخواهند شد و دادگاه‌های آن‌ها به سرعت برگزار می‌شود و احکام بسیار قاطع و بازدارنده‌ای برای آن‌ها صادر خواهد شد.
با تلاش سربازان گمنا‌م امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، محموله سنگین سلاح ‌و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران در مرزهای سیستان و بلوچستان ‌کشف و ضبط شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ