طلاق در گذشته تابویی بود که اکنون قبح آن شکسته شده. بسیاری از زوجین جوان که متوجه می‌شوند تصمیم اشتباهی گرفته‌اند در همان سال‌های اولیه زندگی مشترک، تصمیم به طلاق می‌گیرند. اما اگر این کار را نکنند، اصطلاحا طلاق آن‌ها به تعویق افتاده و احتمالا طلاق در سالیان بعدی خودش را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر ، نحوه سرقت چند خانم از طلا فروشی را مشاهده می نمایید .
یکی از کافه‌رستوران‌های لوکس تهران، یک نوشیدنی گران‌قیمت با روکش طلا مخصوص آقایان را به مشتریان خود سرو می‌کند.
زمانیکه در نقطه‌ای از زندگی مشترک، اهداف و رویا‌های زوجین از هم فاصله بگیرد، حرف‌های مشترک کمتری با هم داشته باشند، ساعات کمتری را با هم بگذرانند و صمیمیت و رابطه جنسی بین شان، کاهش معنی داری پیدا کند و در بیشتر موضوعات با هم اختلاف داشته باشند، شاید ازدواج شان به نقطه‌ای رسیده که بعنوان طلاق عاطفی شناخته می‌شود و باید برای آن فکر اساسی کرد.
هواداران تیم ملی آرژانتین و البته برنده هفت توپ طلا، با حضور در فرودگاه و مقابل هتل محل اقامت آلبی‌سلسته با سر دادن شعار‌های «مسی، مسی» از این فوق‌ستاره آرژانتینی استقبال گرمی کردند.
هادی چوپان این روزها تمرینات سنگینی را برای تکرار مدال طلای مستر المپیا انجام می‌دهد.
ناهید کیانی با کسب مدال طلای تکواندوی قهرمانی جهان تنها مدال آور کاروان ۱۵ نفره ایران در این مسابقات نام گرفت و برای نخستین بار مدال طلای جهان را برای تکواندوی زنان ایران بدست آورد.
امیرحسین زارع با نمایشی خیره کننده طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم جام تختی آزاد را بر سینه اش ضرب کرد.
علیرضا جهانبخش بعد از قهرمانی در لیگ هلند هدیه ارزشمندی دریافت کرد.
به تازگی تصویری از یک موتورسیکلت در عربستان با روکشی طلا منتشر شده است که شایعه شده هدیه ویژه آل‌سعود به کریستیانو رونالدو است.
هادی عامل: هرچی مدال طلای کشتی داریم مسابقه‌اش را من گزارش کردم!
تصاویری از خودرویی با روکش طلا که در خیابان‌های شهر دبی امارات خودنمایی می‌کند را ببینید.
بغض فرزانه فصیحی بعد از کسب طلای دوی ۶۰ متر داخل سالن آسیا و تقدیم مدالش به مردم ایران.
در رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب- امیرحسین زارع به مدال طلا دست یافت
حسن یزدانی، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با پیروزی ۱۳ بر ۲ مقابل حریف شگفتی‌ساز ژاپنی در فینال مسابقات بین المللی زاگرب، به مدال طلا رسید.
در این فیلم ماجرای سرقت طلا در قرار عاشقانه سارق و مالباخته را مشاهده می‌نمایید.
مریم نصر در صحبت‌هایی گفت حقوق بسیار ابتدایی زنان به رسمیت شناخته نمی‌شود. زنانی همچون انسیه خزعلی، چون از طبقه بالا بودند توانستند حق‌هایی همچون حق طلاق را هنگام ازدواج در سن ۱۶ سالگی بگیرند.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
یک رستوران برای سرو استیک طلا، که قیمتش ۱۰۰۰ دلار است از نیرو‌های امنیتی استفاده کرد.
دکتر شهلا کاظمی پور، جمعیت شناس می‌گوید: من همیشه گفته‌ام افرادی که فرزند زیادی می‌خواهند خودشان را دوست دارند، اما کسی‌که فرزند کم می‌خواهد فرزندش را دوست دارد چراکه می‌خواهد به او امکانات بیشتری بدهد، بنابراین نه تنها خانواده تضعیف نشده است بلکه برعکس از منظر کیفی تقویت شده است، حتی درخصوص طلاق باید بگویم از این‌که آمار طلاق زیاد شده انتقاد نمی‌کنم، برای این‌که طلاق‌های عاطفی و پنهان که قرار بود زن بسوز و بسازد تغییر کرده، یعنی زنی که تامین مالی دارد به جای طلاق عاطفی از همسرش جدا می‌شود، بنابراین تغییری در طلاق اتفاق نیفتاده است.
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
متهم گفت: «قرار بود دکتر واسطه خیر باشد، اما سبب مشکلات من شد» گفتم: «یعنی دکتر عمداً برای تو بد خواست؟» با سر تاکید کرد: «بله؛ چرا دکتر باید زنی را برای ازدواج به من معرفی کند که چند وقت بعد از ازدواج دادخواست طلاق بدهد و مهریه اش را به اجرا بگذارد؟ دکتر نمی‌دانست این زن، زن حسابی نیست؟»
سعید خوستی اظهارات دلاورزی را رد کرد و گفت ازدواجش با او به خواست الهه بود، اما پس از تلاش‌های بی‌نتیجه‌اش برای حل مشکلات عقیدتی او، الهه را طلاق داد.
کمیل قاسمی پس از ۱۰ سال مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را دریافت کرد.
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ