نمایشگاه مجموعه اسناد و تصاویر مشروطه در عکسخانه مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش ضعیف طارمی در بازی دیشب پورتو
مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از بهترین نمایش‌های خود را در مقابل تراکتور ارائه کرد.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
هال سیتی در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل شفیلد ونزدی به برتری رسید.
مدیر توسعه گروه موزه‌های دفینه گفت: از میان آثاری که در مخازن ما وجود دارد تنها ۵ درصد آنها در قالب موزه به نمایش گذاشته شده است.
مدافع با تجربه آلومینیوم امیدوار است محرومیت موقت آنها به حالت تعلیق دربیاید.
بهمن موتور محصولات خود را با کاربری آفرودی در معرض دید علاقمندان این نوع خودروها گذاشت. این شرکت پیکاپ G9 و کاپرا و ون اینرودز را با کاربری خاص گردشگری به نمایش گذاشته است.
محمدرضا اخباری در اولین تجربه رسمی با گل‌گهر سیرجان موفق شد تا عملکردی درخشان از خود به جای بگذارد.
تعداد ۸ اثر از آثار هنرمندان کرمانشاهی در حوزه چوب و منبت در موزه پکن کشور چین به نمایش در می‌آید.
مدافعان چپ و راست سپاهان با آمادگی کامل به استقبال فصل جدید لیگ برتر می‌روند.
نخستین موزه هوافضای کشور با همکاری شهرداری کرمان و بخش خصوصی روز شنبه با سخنرانی فضانورد روس در این شهر افتتاح شد. مجموعه‌ای کم‌نظیر در خاورمیانه که جزو پنج موزه ترویجی علم هوافضا در جهان به شمار می‌رود و گنجینه‌های یک عمر فعالیت علمی استاد سیروس برزو محقق هوافضا را نیز به نمایش عموم می‌گذارد.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
اشتباه رامتین سلیمان‌زاده در مصاف با آلومینیوم و سپس یک نمایش بی‌نقص دیگر از این بازیکن مقابل فولاد خوزستان نام این بازیکن را بر سر زبان‌ها انداخت.
مجله تحقیقات انرژی خورشیدی (JSER) دانشگاه تهران به سردبیری علیرضا نورپور استاد دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران، پس از ۸ سال انتشار مستمر به زبان انگلیسی، در پایگاه اسکوپوس نمایه شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به رغم پشتوانه‌هایی که در اسناد کلان و بالادستی داشته، نتوانسته در یکسال اول اجرا به توفیق چندانی منجر شده و حتی اوضاع نامطلوب کشور در حوزه خانواده و جمعیت را تثبیت نماید. شروع نامطمئنی که بعید است به فرجامی دلچسب در آینده منجر شود مگر آنکه بازنگری در دستور کار قرار گرفته و تغییراتی را شاهد باشیم.
در شبی که تیم تیته نمایشی قابل پیش بینی ارائه داد، این کروات‌ها بودند که راهی نیمه نهایی جام جهانی شدند.
افراد برای خروج از مرز‌های کشور نیازمند مدارکی هستند از‌جمله گذرنامه که این گذرنامه در‌واقع اجازه خروج آن‌ها از کشور به شمار می‌رود. در این مورد ماده ۲ قانون گذرنامه این‌چنین مقرر می‌کند: «اتباع ایران برای خروج از کشور و یا اقامت در خارج و یا مسافرت از خارج به ایران باید تحصیل گذرنامه نمایند. صدور گذرنامه منوط به ارائه اسنادی است که هویت و تابعیت ایرانی تقاضاکننده را ثابت نماید».
اسناد منتشرشده در گزارش صداوسیما نشان می‌دهند «مسیح علی‌نژاد» از فعالان رسانه‌ای ضد انقلاب قراردادهایی به ارزش صدها هزار دلار با دولت آمریکا امضا کرده است. این گزارش صداوسیما را ببینید.
در نامه محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به قالیباف رئیس مجلس در خصوص نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت آمده است: اگرچه معاون حقوقی قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمانح تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند. علیهذا گرچه الفاظ مصوب قانون معتبر و دارای حجیت است و استناد به صورت مذاکرات موجه نمی‌باشد معذلک با توجه به اختلاف برداشت از قانون درخواستن دارد مجلس رفع ابهام نماید.
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته، ۲ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور هزینه شد، تأکید کرد: با این هزینه اما شاهد رشد نزدیک به صفر اقتصاد، سرمایه‌گذاری منفی، بهره‌وری منفی، تورم بالا بودیم و اغلب شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتند.
پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.
به همه مدیران دولتی مسئول، محافل و شوراهای پنهان و آشکار می‌گوییم؛ لطفا جسارت داشته باشید و از پس پرده درآیید و صریح و روشن برای اهل فرهنگی که مهرجویی را از معدود نشان‌ها و امضاهای فیلم‌های ایرانی می‌دانند و برای مردمی که او را تعالی بخش سینمای ایران می‌دانند، بگویید که صلاح نمایش ندادن فیلم مجوز دار استاد بزرگ ما در چیست؟!
آقایان! فرصت تجدیدنظر در رای بد، برای چنین روزهایی گذاشته شده است. ما خواهان دلجویی از استاد #مهرجویی و رسیدگی به رفع موانع فیلم لامینور و اکران نوروز‌ی آن هستیم. وقتی فيلمنامه يا فيلمي بطور كامل وارد شوراهاي پروانه ساخت يا نمايش مي شود و با مهر تاييد و موافقت از شورا بيرون مي‌آيد، براي تمديد زمان آن دیگر هیچ نيازی به تشكيل دوباره شورا نيست و این داستان محلی از اعراب ندارد. انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره این روند سیاست‌گذاری‌ها و شیوه‌های نظارتی و نحوه تعامل مدیران سینمایی با سینماگران، نگران است و هشدار می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ